مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: تحقیق و پژوهش در کنار آموزش یکی از اهداف مهم تعلیم و تربیت است که مورد تاکید سند تحول بنیادین قرار دارد.

 یاسین معتوکی مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پژوهش و خلاقیت کلید تحول در تربیت بوده و ارتقای جایگاه تحقیق و فناوری در آموزش و پرورش از اهداف بوده و ترویج فرهنگ پژوهش و شناسایی و ارائه یافته‌های پژوهشی در سطح مدارس و جایگاه تحقیق و فناوری در آموزش و پرورش از اهداف گرامیداشت هفته پژوهش است.

او با بیان اینکه پژوهش به عنوان محور فعالیت‌های معلمان است، افزود: تحقیق و پژوهش درکنار آموزش یکی از اهداف مهم تعلیم و تربیت می‌باشد که مورد تاکید سند تحول بنیادین قرار داد.

معتوکی با اشاره به ظرفیت پژوهش سرای امام جعفر صادق (ع) و پتانسیل بالای آن در امر تحقیق و پژوهش، تصریح کرد: برای توسعه فرهنگ پژوهش در بین دانش آموزان علاوه بر برنامه‌های پژوهش محور روش‌های صحیح پژوهشی را باید آموزش داد.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در پایان گفت: از پژوهشگران کسب رتبه‌های استانی و منطقه‌ای با اهدای هدایا و لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.