مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی چهارمحال و بختیاری، سهمیه گاز مایع استان را ماهانه دو هزار و ۶۰۰ تن اعلام کرد.

سهمیه گاز مایع به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر سالاری نسب مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی چهارمحال و بختیاری، از استقرار عامل توزیع گاز مایع در مناطق فاقد شبکه گاز استان خبر داد و گفت: سهمیه گاز مایع برای هر خانوار در ماه ۴۶ کیلوگرم تعیین شده است.

او همچنین از تحویل ۳۲۰ دستگاه کارتخوان به عاملان توزیع سوخت فسیلی و گاز مایع در مناطق روستایی فاقد شبکه گاز در استان خبر داد و اظهار داشت: با تجهیز سیستم الکترونیک در تحویل گاز مایع به متقاضیان مجاز صنفی، روند استفاده غیرمجاز و غیر استاندارد خودرو‌ها از این نوع سوخت حذف شده است.

سالاری نسب، سهمیه گاز مایع استان را ماهانه دو هزار و ۶۰۰ تن اعلام کرد و افزود: شارژ اتوماتیک سهمیه از مهمترین مزیت‌های این طرح است.


بیشتر بخوانید


او اضافه کرد: سرپرستان خانوار‌هایی که محل زندگی آن‌ها در مناطق فاقد شبکه گاز طبیعی است و سایر متقاضیان گاز مایع، می‌توانند برای ارائه درخواست سوخت مورد نیاز به سامانه newtejaratasan.niopdc.ir مراجعه کنند و پس از ثبت نام و دریافت رمز، با پرداخت ۹۷ هزار ریال نسبت به دریافت یک عدد سیلندر ۱۱ کیلوگرمی که سهمیه هر ماه چهار عدد و یک عدد سیلندر دو کیلوگرمی برای پخت و پز است، اقدام کنند.

سالاری نسب با اشاره به نصب تجهیزات سوخت مایع در برخی خودرو‌ها بدون داشتن مجوز‌ها و استاندارد‌های لازم، تاکید کرد: اختصاص گاز مایع به متقاضیان تنها براساس اطلاعات راستی‌آزمایی شده مندرج در سامانه مذکور صورت می‌گیرد.

او همچنین از اختصاص یکهزار و ۳۰۰ لیتر سهمیه نفت سفید برای هر خانوار خبر داد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار