نصیرزاده، معاون ورزشی باشگاه تراکتور درباره برکناری منصوریان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هوشنگ نصیرزاده، معاون ورزشی باشگاه تراکتور درباره برکناری  زودهنگام منصوریان اظهار کرد: به هر حال مدیرعامل تراکتور هم تابع تصمیمات هیئت مدیره باشگاه است و اعضای هیئت مدیره  مصوبه را  ابلاغ می‌کنند و حتی من به عنوان معاونت ورزشی، تصمیم گیرنده نیستم.

او ادامه داد: منصوریان مربی خوب و بااخلاقی است و سابقه مربیگری در لیگ برتر ایران و مسابقات آسیایی  را دارد.  به هر حال نتایج تراکتور ، رضایت هیئت مدیره باشگاه را جلب نکرده بود و اعضاء معتقد بودند که به علت تحقق اهدافی که از قبل در ذهن خود داشتند بهتر است  سرمربی تیم خود را تغییر بدهند و مدیرعامل باشگاه هم برکناری منصوریان را اعلام کرد.  

هیئت مدیره تراکتور تصمیم به قطع همکاری با منصوریان گرفت 

نصیرزاده بیان کرد: اعضای هیئت مدیره تراکتور معتقدند که جایگاه این تیم تبریزی با توجه به هزینه‌های صورت گرفته  و هوادارانش، باید بهتر از این باشد و تصمیم گرفتند که تغییراتی در کادر فنی بدهند. من با منصوریان در این باره صحبت کردم و  در نهایت هیئت مدیره هم تصمیم به قطع همکاری با منصوریان گرفت. به نظرم موضوع برکناری منصوریان از طریق مدیرعامل به این مربی ابلاغ شده است.  

نصیرزاده: منصوریان به علت نارضایتی هیئت مدیره تراکتور برکنار شد/ الهامی یکی از گزینه‌های هدایت سرخپوشان است

اطلاعی از نارضایتی زنوزی از منصوریان ندارم 

او درباره این که زنوزی در ابتدای فصل موافق حضور منصوریان در تراکتور نبوده است، گفت: من اطلاعی از این موضوع ندارم، چون از ابتدای فصل در این تیم نبودم. منصوریان رزومه خوبی دارد و سرمربی درجه حرفه‌ای کنفدراسیون آسیا است و کسی لازم نیست او را به تیمی معرفی کند؛ چون براساس  توانایی و قابلیتش برای سرمربیگری تراکتور انتخاب شده بود. به هر حال اهداف هیئت مدیره تراکتور محقق نشد و منصوریان را برکنار کردند.  

نصیرزاده درباره اینکه ساکت الهامی قرار است سرمربی تراکتور شود، بیان کرد: ممکن است  چند گزینه برای هدایت تیم تراکتور در ذهن اعضای هیئت مدیره باشند که یکی از آن‌ها ساکت الهامی است. درباره گزینه‌های سرمربیگری تراکتور هنوز صحبتی نشده است و جلسه هیئت مدیره ادامه دارد.  

آثار و تبعات قطع همکاری با منصوریان مشخص نیست 

او درباره وضعیت قرارداد منصوریان گفت: منصوریان قرارداد ۳ ساله داشت که یک سال از این قراردادها قطعی بود و ۲ سال مشروط بود. ۲ سال بعدی منوط به توافق طرفین بود و اکنون قطع همکاری صورت گرفته است و خود به خود آن قرارداد ۲ سال مشروط منتفی است. درباره این که مبلغ قرارداد منصوریان را تا پایان فصل باید بدهیم هنوز تصمیم گیری نشده است. به هر حال این امکان وجود دارد که منصوریان به باشگاه تراکتور مراجعه ‌کند، چون فرد اخلاق مداری است و مبلغی را توافق می‌کند و با ما تسویه حساب می‌کند. البته ممکن است منصوریان به این نتیجه برسد که حقوق خود را در فدراسیون فوتبال پیگیری کند و هنوز آثار و تبعات این موضوع معلوم نیست.  

امیدواریم بتوانیم سلیمی را به تراکتور برگردانیم 

معاون ورزشی تراکتور درباره این که این باشگاه خواستار بازگرداندن سلیمی است، گفت: سلیمی یکی از بازیکنان خوب است، اما فسخ قراردادش با باشگاه تراکتور مشروط به این بود که او به طور حتم به یک باشگاه اروپایی بپیوندد. او مبلغی را به حساب باشگاه تراکتور واریز کرده است، اما او باید بیشتر از این مبلغ بپردازد. البته سلیمی به باشگاه اروپایی نرفته و فسخ قراردادش ملغی است و او نمی‌تواند به تیم داخلی هم برود. همچنین شنیده می‌شود که سلیمی یک قرارداد کوتاه مدت با یک باشگاه یونانی منعقد کرده است، اما در قوانین  فیفا آمده بازیکنی که با یک باشگاه فسخ قرارداد می‌کند و به تیم دیگری می‌رود، به مدت ۱۶ ماه نمی‌تواند در تیمی بازی کند.  

او افزود: سلیمی باید بیشتر از باشگاه تراکتور تمایل به حضور دوباره در این تیم را داشته باشد. همچنین سلیمی بازیکن خوب و اخلاق مداری است و حاشیه‌ای هم ندارد و او می‌تواند به تیم ما کمک کند. امیدواریم که قبل از بازی‌های آسیایی بتوانیم با سلیمی به توافق برسیم تا او را در این مسابقات داشته باشیم.  

رایی درباره سعید واسعی دریافت نکرده‌ایم 

نصیرزاده درباره وضعیت سعید واسعی گفت: طبق  قراردادی که واسعی با باشگاه پیکان داشت، او طی  نامه‌ای به هیئت مدیره این باشگاه خواستار دریافت  ۳۰۰ میلیون تومان طلب خود شد و محاسبات پیکانی‌ها این بود که مبلغ ۲۷۰ میلیون تومان باید به واسعی بپردازد. همچنین در قرارداد واسعی با پیکان ذکر شده بود که در صورت باخت این تیم در ۳ بازی، ۳۰ درصد قرارداد این بازیکن  کسر می‌شود که این اتفاق رخ داده است. به هر حال پیکانی‌ها مدعی هستند که واسعی با جریمه‌ای که شده است دیگر طلبی ندارد و نامه این بازیکن اعتبار ندارد.  

او افزود: به هر حال واسعی و باشگاه پیکان این موضوع را پذیرفته‌اند، اما قرار است دوباره پرونده به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال برود. البته ما هیچ گونه رایی دریافت نکرده‌ایم. البته باشگاه فولاد قصد دارد به خاطر بازی کردن واسعی مقابل این تیم اهوازی به کمیته انضباطی شکایت کند که مشکلی نیست، چون من اجازه بازی کردن واسعی را دادم و رای اعلام نشده است.  


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار