سایت‌های زباله سوزی در شهر‌های نوشهر، ساری و گلوگاه تا پایان سال راه اندازی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مطابق صورتجلسه تحویل و تحول اراضی ملی و دولتی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران، زمین ۵ هکتاری موسوم به مرتع سنگچال در کیلومتر ۴۰ جاده هراز برای حل معضل زباله تحویل شهرداری آمل شد.

 با تحویل این زمین قطعا ساماندهی پسماند‌های جامد شهری به روش‌های نوین فناوری در شهر آمل سرعت گرفته و این شهرستان از معضل زباله و منطقه عمارت نجات خواهد یافت.

تقریبا دو دهه پیگیری‌های مستمر به منظور در اختیار گرفتن عرصه‌ای مناسب در شهرستان با هدف جایگزینی زمین زباله عمارت گذشت و با پیگیری‌های شورا و شهرداری و مساعدت استاندار، دادستان مرکز استان، مدیران کل ادارات مرتبط این مهم در شهرستان محقق شد و در آینده‌ای نزدیک شاهد اتفاقات خوبی در کاهش معضل زباله شهرستان خواهیم بود.

شهردار آمل با اشاره به اینکه موضوع زباله آمل معضل و مشکلی استانی و ملی است که بایستی با اعتبارات دولتی برطرف شود، افزود: خوشبختانه در بازدید‌های انجام شده قطعات اصلی خط پردازش زباله از سوی شرکت شهاب خودرو در حال آماده سازی است و مطابق قرارداد در تاریخ ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۰ در آمل مستقر خواهد شد.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: محیط زیست ، زباله سوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.