مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: ۴۵ هزار و ۸۲۳ مشترک خانگی کم مصرف این استان در دوره قرائت آبان ماه سالجاری از برق رایگان بهره‌مند شدند.

خلیل عوض زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهارداشت: ۳۲ هزار و ۲۲۵ مشترک روستایی و ۱۳ هزار و ۵۹۸ مشترک شهری از تخفیف ۱۰۰ درصدی صورتحساب برق برخوردار شدند و تا زمانی که در گروه کم مصرف باقی بمانند شامل این تخفیف خواهند بود.

او  ادامه داد: صورتحساب این مشترکان چون گذشته از طریق پیامک ارسال میشود، اما مبلغی در صورتحساب درج نشده و هزینه پرداختی صفر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان بیان کرد: طرح «برق امید» فرصت مناسبی برای همه مشترکان ایجاد می‌کند که مصرفشان را کم کرده و از تخفیف ۱۰۰ درصدی بهای برق برخوردار شوند.

او تصریح کرد: تغییر نگرش مصرف کنندگان برق خانگی به استفاده صحیح از منابع انرژی با استفاده از ساز و کارهای تشویقی و بازدارنده از اهداف اصلی طرح «برق امید» محسوب می‌شود.

عوض زاده با بیان اینکه سیستان وبلوچستان در طول سال از محدوده زمانی مختلف مناطق گرمسیری برخوردار است افزود: شهرستان‌های چابهار، نگور، کنارک از ابتدای فروردین تا پایان آذر، شهرستان‌های نیکشهر، فنوج، قصرقند، بنت و اسپکه از اول فروردین تا پایان مهر، شهرستان‌های ایرانشهر، دلگان، سرباز، راسک، بزمان، زابل، هیرمند، زهک، نیمروز و هامون از اول فروردین تا پایان شهریور جزو مناطق گرمسیری یک قرار می‌گیرند.

او  ادامه داد: شهرستان‌های جالق، سیرکان و ایرندگان از اول خرداد تا پایان مرداد جزو مناطق گرمسیری ۲، میرجاوه، کورین، نصرت آباد، سراوان، سیب و سوران و مهرستان از اول خرداد تا پایان مرداد،نیکشهر، فنوج، قصرقند، بنت و اسپکه ماه‌های فروردین، آبان و آذر، سرباز و راسک ماه مهر جزو مناطق گرمسیری سه و شهرستان‌های زاهدان و خاش از اول خرداد تا پایان مرداد جزو مناطق گرمسیری چهار قرار می‌گیرند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به نرم افزار خدمات غیرحضوری برق ایران اشاره کرد و افزود: مشترکان برق خانگی با مراجعه به این نرم افزار می‌توانند براحتی از وضعیت دسته بندی مصرفی‌شان در طرح «برق امید» آگاه شوند.

او اظهارداشت: مشاهده و پرداخت قبض برق، خدمات دریافت انشعاب، جا به ‌جایی، تغییر نام و موارد بسیار دیگر از طریق این سامانه قابل انجام است.

عوض زاده تصریح کرد: مشترکان برق با استفاده از این نرم‌ افزار علاوه ‌بر مشاهده و پرداخت قبض دوره‌ی جاری، می‌توانند سوابق پرداخت و مصرف خود را نیز مشاهده کنند.

او بیان کرد: مشترکان سیستان و بلوچستانی می‌توانند برای بهره‌مندی از خدمات اپلیکیشن خدمات غیرحضوری «برق ایران» به سایت توانیر یا برنامه بازار مراجعه و نرم‌افزار مربوطه را دانلود کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار