سرمایه گذاری بازار محور در بندر امیرآباد روندی فزاینده را دنبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمدعلی موسی پور رییس اداره امور اقتصادی و منطقه ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد با بیان اینکه تنوع در سرمایه گذاری موجب کاهش میزان خطرپذیری یک بنگاه اقتصادی بزرگ می‌شود، گفت:با تدوین سیاست‌های سرمایه گذاری مطابق با شعار سال و با هدف رونق تولید در منطقه، تنوع سرمایه گذاری در بندرامیرآباد روندی فزاینده را دنبال می‌کند.

او با اشاره به موقعیت استراتژیک بندرامیرآباد و نزدیکی و همجواری با استان‌های دارای صنایع و منابع و ارتباط تنگاتنگ با آن‌ها، از احصاء فرصت‌های سرمایه گذاری جدید در حوزه‌های صنعتی، گردشگری، تولیدی، کشاورزی و پتروشیمی جهت جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در بندرامیرآباد خبر داد.

موسی پور تنوع سرمایه گذاری را پیشران ایجاد تنوع کالا در بنادر عنوان کرد که این فرصت می‌تواند بر نرم تخلیه و بارگیری کالا هم تاثیر مستقیم داشته باشد.

او افزود: با توجه به سیاست سرمایه گذاری سازمان بنادر و دریانوردی، سرمایه گذاری‌ها در بنادر توسط بخش خصوصی در دو شاخه خدماتی و تولیدی و ارزش افزوده انجام می‌گیرد که این اقدامات در منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد شامل سیلو ها، انبار و مخازن و احداث کارخانه‌هایی همچون تولید خوراک دام و طیور، روغن کشی و تصفیه روغن، کارخانه‌های تولید MDF، گچ، فولاد و آرد و غلات بوده که هر ساله شاهد رشد متقاضیان سرمایه گذاری در این بندر می‌باشیم.

رییس اداره امور اقتصادی و منطقه ویژه بندرامیرآباد، احداث صنایع تبدیلی مرتبط با چوب و کاغذ، احداث مخازن و صنایع تبدیلی روغن خوراکی، احداث مخازن جهت ترانزیت فرآورده‌های نفتی و صنایع و خدمات دارای ارزش افزوده را از فرصت‌ها و الویت‌های سرمایه گذاری بندرامیرآباد برشمرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.