حجت الاسلام سید مصطفی حسینی به عنوان فرمانده جدید حوزه بسیج طلاب امام خامنه‌ای جنوب کرمان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، پیش از ظهر امروز ۱۸ آذر طی مراسمی در سپاه شهرستان جیرفت، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی به عنوان فرمانده جدید حوزه بسیج طلاب امام خامنه‌ای جنوب کرمان معرفی و یاد و خاطره مرحوم حجت الاسلام حمزه امیرافضلی مسئول سابق این نهاد زنده نگه داشته شد.

حجت الاسلام علی جعفری، مسئول دفتر نمایندگی بسیج طلاب سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم گفت: به گفته امام راحل بسیج لشکر مخلص خداست و افرادی توفیق خدمت در بسیج پیدا می‌کنند که از لشکر مخلص خدا باشند.

او افزود: در چله دوم انقلاب اسلامی و در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توجه به نیروی جوان مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است و باید در بسیج طلاب به این مهم توجه و بر نیروی جوان تکیه کرد.

حجت الاسلام جعفری بیان داشت: یکی از بهترین تشکل‌هایی که کار جهادی انجام می‌دهند، بسیج طلاب است که با راه اندازی گروه‌های جهادی به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

او گفت: توقع ما از حجت الاسلام حسینی، فرمانده جدید حوزه بسیج طلاب امام خامنه‌ای جنوب کرمان، ارتباط تنگاتنگ با پایگاه‌های مقاومت بسیج طلاب، روحانیت، ادارات تبلیغات اسلامی، سپاه و مراکز انقلابی است تا با همفکری و هم افزایی فعالیت کنند.

حجت الاسلام مصطفی عرب، نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان جیرفت در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حجت الاسلام امیرافضلی، گفت: آن مرحوم طی نزدیک به ۶ سال فعالیت و مجاهدت در حوزه بسیج طلاب امام خامنه‌ای جنوب کرمان، خدمات ارزنده‌ای انجام داد.

او  افزود: حجت الاسلام امیرافضلی برای تربیت نسل انقلابی، زحمات فروانی متحمل شده که بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام عرب بیان کرد: امیدواریم با روحیه جهادی که در حجت الاسلام سید مصطفی حسینی سراغ داریم با فرماندهی ایشان، حوزه بسیج طلاب امام خامنه‌ای جنوب کرمان، بتواند در تربیت نسلی مهدوی و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تلاش کند.

او با بیان اینکه حضور طلاب بسیجی و اقدامات جهادی این برادران در روستا‌ها و مناطق محروم، بسیاری از مشکلات مردم آن مناطق را رفع می‌کند، تصریح کرد: در برخی از روستا‌ها  با وجود داشتن خانه عالم در مساجد؛ اما روحانی مستقر نیست که بسیج طلاب، بایستی این مهم را مورد توجه قرار داده و طلاب بسیجی را به این مناطق اعزام کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان جیرفت گفت: در سطح هفت شهرستان جنوبی کرمان، ۱۰ پایگاه مقاومت بسیج طلاب اعم از خواهران و برادران در حوزه‌های علیمه فعال است که با وجود بُعد مسافت، همگی باید به مسئول جدید بسیج طلاب جنوب کرمان کمک کرد تا او بتواند در تحقق برنامه‌های این نهاد موفق عمل کند.

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی، فرمانده حوزه بسیج طلاب امام خامنه‌ای جنوب کرمان  نیز در این مراسم گفت: مراسم امروز در واقع به منظور گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حجت الاسلام امیرافضلی و تجلیل از زحمات بی شائبه ایشان در بسیج طلاب جنوب کرمان برگزار شد.

او افزود: شاخصه اصلی بسیج طلاب، تلاش برای ترویج و تبیین رهنمود‌های امام راحل و مقام معظم رهبری( مدظله العالی) است.

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی از بسیج طلاب به عنوان یاریگران کادر درمان، یاد کرد و بیان داشت: حوزه بسیج طلاب امام خامنه‌ای جنوب کرمان از امروز، کلیه توان و قدرت خود را در یاری رساندن به کادر درمان به کار برده و در کنار آن ها تا پایان نابودی بیماری کرونا فعالیت می‌کند. 

 انتهای پیام/ م 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.