ال جی نمایشگر شیشه ای تولید می کند

شرکت ال جی اعلام کرد به زودی نمایشگرهای شیشه ای را وارد بازار می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ال جی برای ساخت در‌های کشویی اتوماتیک دارای نمایشگر شفاف با شرکت سوئدی Assa Abloy Entrance Systems همکاری کرده است. این نوع درب‌ها بیشتر در اداره‌های بزرگ و پاساژ‌ها برای ارائه تبلیغات طراحی شده است و صاحبان مشاغل می‌توانند از این طریق موضوعات مهم را به افراد یادآوری کنند. علاوه بر این از این نوع در‌ها می‌توان در ایستگا‌ه‌های مترو و اتوبوس هم استفاده کرد.

در سال ۲۰۱۶ سامسونگ اعلام کرده بود در حال آزمایش سنسور‌های OLED خود روی شیشه‌های شفاف است تا از این طریق اولین شیشه‌های دارای نمایشگر را وارد بازار کند، اما ناگهان از این کار انصراف داد و نمایشگر‌های موجود روی شیشه شرکت سامسونگ در همان ابتدای راه از رده خارج شدند.

نمایشگر شیشه ای

شرکت‌های فعال در زمینه ساخت نمایشگر شیشه‌ای

شرکت ال جی مدتی است نمایشگر‌های شفاف خود را به نمایش می‌گذارد. اوایل امسال هم طیف گسترده‌ای از این نمایشگر‌ها به صورت طرح اولیه توسط ال جی نمایش داده شد. در ماه اوت اعلام شد نمایشگر‌های ساخته شده توسط این شرکت در واگن‌های قطار پکن و شنژن استفاده خواهد شد.

گفتنی است؛ دو شرکت شیائومی و پاناسونیک هم در این زمینه فعال هستند و نمایشگرهای خود را در آینده‌ای نزدیک وارد بازار می‌کنند. با این حال ال جی هنوز زمان دقیقی برای عرضه این نوع نمایشگر اعلام نکرده است و مشخص نیست در چه زمانی از این فناوری رونمایی خواهد کرد، اما با توجه به انتشار اخبار متعددی در این حوزه در روزهای گذشته، می‌توان انتظار داشت به زودی شاهد استفاده از اولین نمایشگر درون شیشه‌ای توسط ال جی در فروشگاه‌ها باشیم.

یابد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۸ آذر ۱۳۹۹
ایران هم نان نسیه ای تولید می شود
نسیه هم خرید می شود
آخرین اخبار