کارشناس مسئول بیماری‌های خاص دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون ۴۲۰ نفر از افراد دچار بیماری‌های خاص در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی در خراسان رضوی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد رجیبان کارشناس مسئول بیماری‌های خاص دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با تدابیر اتخاذ شده و اجرای موارد بهداشتی تعداد مبتلایان به کرونا در بین بیماران خاص زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در موج سوم شیوع کرونا نسبت به موج دوم آن کاهش قابل توجهی داشته است.

او افزود: بیشتر مبتلایان به کرونا در بین بیماران خاص، بیماران دیالیزی با حدود ۳۹۰ نفر بودند که در موج اول ۹۰ بیمار دیالیزی، در موج دوم ۲۰۰ نفر و در موج سوم ۱۰۰ نفر آنان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند.

کارشناس مسئول اداره امور بیماری‌های خاص دانشگاه علوم پزشکی مشهد جداسازی بیماران دیالیزی مبتلا به ویروس کرونا را از دیگر اقدامات عنوان و ادامه داد: بیماران دیالیزی در دوران قرنطینه در صورتی که حال عمومی آن‌ها خوب باشد در مرکز "آل محمد" مشهد خدمات دیالیز را دریافت می‌کنند و در غیر این صورت در بیمارستان شریعتی این شهر بستری و دیالیز می‌شوند.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.