به گزارش
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
مشهد، محسن هوشمند معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: براساس اعلام قبلی، آثاری که در فاصله زمانی اول فروردین ۱۳۹۹ تا ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ تولید شده بودند، میتوانستند در جشنواره شرکت کنند، اما با توجه به درخواست اهالی رسانه و با توجه به محدودیتهایی که در تولید آثار رسانهای با توجه به شیوع ویروس کرونا ایجاد شده، هیئت اجرایی جشنواره رسانهای امام رضا (ع) تصمیم گرفت آثاری که از اول فروردین ۹۸ به بعد تولید شدهاند را در جشنواره بپذیرد.
او افزود: این جشنواره برای نخستین بار با هدف ارج نهادن به آفرینشهای بدیع، خلاق، هنرمندانه و اثرگذار رسانهای با موضوعات معارف رضوی، بازخوانی مفاهیم بنیادین در پیوند با سیره رضوی، حمایت از پدیدآورندگان آثار رسانهای رضوی و ارتقای کمی و کیفی آثار در این حوزه توسط مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی برگزار میشود.
معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در تشریح بخشهای جشنواره ادامه داد: جشنواره رسانهای امام رضا (ع) در محورهای «رسانههای خبری و تحلیلی»، «رسانههای مجازی» و «رسانههای صوتی و تصویری» برگزار میشود که با توجه به ظرفیتهای گستردهای که در حوزه عکس وجود دارد، با تصمیم هیئت اجرایی جشنواره، بخش «عکس خبری» نیز به اجزای محور رسانههای خبری و تحلیلی افزوده شد.
هوشمند بیان کرد: بر این اساس علاقهمندان در بخش رسانههای خبری میتوانند آثار خود در قالبهای خبر، مصاحبه، گزارش، سرمقاله و یادداشت، گزارش خبری رادیویی و تلویزیونی، اینفوگرافی و عکس خبری به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.
انتهای پیام// ف.غ