عضو شورای شهر تهران گفت: کمبود پارکینگ محلات در سطح شهر تهران محسوس می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان محمد علیخانی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود که در دویست و پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، ایراد کرد، گفت: تذکر بنده عدم اجرای ماده ۱۳ مصوبه بسته محرک در شرایط سخت اقتصادی و در شرایط بحران ناشی از گسترش ویروس کرونا توسط معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تهران است.

او در ادامه بیان کرد: طبق  ماده ۱۳ مصوبه بسته محرک، در شرایط سخت اقتصادی و در شرایط بحران ناشی از گسترش ویروس کرونا، واریز عوارض حاصل از کسر پارکینگ محله به حسابی مجزا به سازمان حمل و نقل ترافیک بوده است.

این عضو شورای شهر تهران گفت: این موضوع از طریق کمیسیون عمران حمل و نقل درخصوص اجرای ماده مذکور مورد پیگیری قرار گرفت.

علیخانی تصریح کرد: متاسفانه با وجود پیگیری‌های مکرر کمیسیون، معاونت مالی و اقتصادی شهرداری از اجرای کامل مفاد ماده ۱۳ این مصوبه خودداری و تنها درصد ناچیزی حدود ۷ درصد از عوارض وصولی را به سازمان ترافیک واریز نموده است.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: توسعه پارکینگ محلات یکی از نیاز‌های اصلی تهران است و باتوجه به برآورد‌های انجام شده، کمبود آن در سطح شهر و محلات مختلف محسوس است.
وی افزود: عدم واریز عوارض مربوطه موجب توقف و کند شدن پیشرفت پارکینگ محلات شده است.

علیخانی گفت: بنابراین به شهردار محترم تهران تذکر داده می‌شود تا دستور دهد موضوع ماده ۱۳ به صورت کامل به حساب مجزا سازمان حمل و نقل ترافیک سریعا واریز گردد.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار