به نوشته آکسیوس، دونالد ترامپ قصد دارد تا پیش از پایان حضور خود در کاخ سفید افرادی بیشتری را مشمول حکم عفو ریاست‌جمهوری کند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبگاه خبری آکسیوس، دونالد ترامپ می‌خواهد در روز‌های اندک باقی مانده حضورش در کاخ سفید، نهایت بهره را از اختیارات ریاست جمهوری خود کرد و تعداد بیشتری از نزدیکان خود را زیر چتر عفو خود قرار دهد.

منابع مطلع از تصمیمات ترامپ به نشریه آکسیوس اعلام کردند رئیس جمهور فعلی آمریکا قصد دارد در اقدامی کورکورانه، حکم عفو را همچون هدیه کریسمس تقدیم بسیاری از نزدیکانش کند. ترامپ اخیراً به یکی از مشاوران خود گفته است که "هر شخصی که با من صحبت کرده است" را عفو می‌کند. این مشاور ترامپ گفته نمی‌داند که این اظهارات او تا چه حد می‌تواند جدی تلقی شود، هر چند لحن او هنگام بیان چنین چیزی عاری از شوخی بود.

روزنامه نیویورک تایمز سه شنبه گذشته گزارش داد، ترامپ در تلاش برای احتمال عفو سه فرزند ارشد و جراد کوشنر، مشاور و دامادش قبل از ترک کاخ سفید است. منابع مطلع به روزنامه تایمز گفتند که ترامپ با مشاوران خود در مورد عفو‌های پیشگیرانه فرزندان، داماد و رودی جولیانی، وکیل شخصی خود صحبت کرده است.

شان هانیتی، مجری فاکس نیوز، اخیرا اعلام کرد تصور می‌کند ترامپ برای جلوگیری از پیگرد قانونی از سوی دادگستری بایدن، باید خود و اعضای خانواده‌اش را عفو کند. ترامپ به تازگی مایکل فلین، مشاور امنیت ملی سابق خود را پس از آنکه در تحقیقات مولر به جرم خود مبنی بر فریب مقامات فدرال اعتراف کرد، مشمول عفو قرار داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار