معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان شمالی ازمشارکت بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ دانش آموز ابتدایی استان در اجرای طرح تحولی بسته مدرسه خوانا خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   به نقل از رابط خبری معاونت آموزش ابتدایی عصمت بدخشان گفت:در راستای اجرای عملی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، طرح تحولی بسته مدرسه خوانا در ۶۰ مدرسه دوره ابتدایی (شهری، روستایی، عشایری، دولتی، غیر دولتی، شاهد، هیئت امنایی) در ۹ شهرستان و منطقه استان خراسان شمالی با حضور بیش از ۴۵۰ معلم پایه اول تا ششم دوره ابتدایی و بالغ بر ۱۱هزار ۵۰۰دانش آموز در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اجرا می‌گردد.


بیشتر بخوانید


معاون آموزش ابتدای خراسان شمالی بیان کرد: این طرح که از اول آذرماه با آموزش‌های مدرسین کشوری و معلمان نمونه به صورت رسمی کلید خورده است با تاکید بر تقویت چهار مهارت پایه زبانی «خواندن، نوشتن، صحبت کردن وگوش دادن» در کودکان صورت میپذیرد و آنان را برای زندگی اجتماعی آماده می‌کند.

او افزود :  زمان اجرای طرح در مدارس ابتدای دی ماه خواهد بود و تا پایان سال تحصیلی آموزش این مهارت‌های پایه و تلفیق آن با آداب زندگی در مدارس نمونه انجام خواهد شد تا پس از آن با ارزیابی بازخورد‌ها و شناسایی نقاط قوت و ضعف و رفع مشکلات احتمالی، با قدرت بیشتر در مدارس کل کشور اجرایی شود.

شایان ذکر است که در این طرح آزمایشی، ۵ درصد از مدارس استان خراسان شمالی از بین مدارس داوطلب انتخاب شده اند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.