صبح امروز صورت گرفت؛

برگزاری مراسم معارفه نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید

مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،صبح امروز، حجت الاسلام والمسلمین یوسف علی شکری با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری و رئیس بنیاد شهید، به عنوان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب شد.

سعید اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید ضمن خیر مقدم حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی و مهمانان، در ابتدای مراسم معارفه حجت الاسلام والمسلمین یوسف علی شکری به عنوان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: به رسم امانتداری عرض می کنم که امروز همسر حجت الاسلام والمسلمین شهیدی تماس گرفتند و برای همه مدیران و جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین شکری آرزوی موفقیت و تاکید کردند که  وی نگاه دلسوزانه ای به جامعه ایثارگری داشتند و من هم این اطمینان را دادم که همان ترسیمی که مقام معظم رهبری در این خصوص دارند انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: برخی از انسان ها از توفیق و نعمات الهی بی بهره هستند که توجیه آن ها این است که جزو شایسته ترین ها نبودیم اما برخی از انسان ها در مسیر کسب رضایت حق قرار می گیرند که این توفیق نعمت است اما دسته سومی هم هستند که توفیق بالاتری کسب می کنند چرا که توفیق هم مراتبی دارد و در این جاست که انسان هیچ توجیهی ندارد زیرا بستر خدمت به شایسته ترین انسان ها برای آن ها فراهم شده است.

اوحدی تصریح کرد: بنده توفیق خدمت به جامعه مقدس ایثارگری را خدمت جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین شکری تبریک عرض می کنم که ان شاء الله با همدلی و هم افزایی شاهد نتایج خوبی باشیم چرا که هرقدر استقلال و عزت، جمهوری اسلامی دارد به برکت وجود ایثارگران و جانبازان و مظلومیت شهدا و خانواده آن هاست و وجود جناب آقای شکری توفیق و آرامشی برای بنیاد شهید است.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین یوسف علی شکری نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: خدا را سپاسگزارم که مجددا عنایت فرمودند که به برکت حکم رهبر فرزانه مان در افضل بنیاد‌ها در خدمت افضل انسان‌ها باشم و این را از طرف مقام معظم رهبری برای خودم ذره پروری می‌دانم و با خون پاک شهدا و امام شهدا و مقام معظم رهبری مان و جانبازان عهد و پیمان می‌بندم که هرچه در توان دارم قرار دهم و با مجاهدت‌های فراوان این حکم را از بدو تا ختمش به بهترین نحو اجرا کنم.

وی بیان کرد: امیدوارم که خداوند تا آخر عمرم مرا در خدمت اسلام و مسلمین قرار دهد و مرگ و زندگی ام در راه خودش باشد و ناصح امینی برای مجموعه و همکارانم باشم و در خدمت بنیادی‌ها و خانواده معظم شهدا باشم که هر چه در توان دارم بی منت و با افتخار در خدمتشان قرار دهم و تا پایان به این خدمت می‌بالم و این راه برای من پرسعادت است.

شکری تصریح کرد: به نظر من محیط بنیاد باید محیطی با مجاهدت و امانتداری و دانایی باشد که باید هر چه در توان داریم در خدمت آن قرار دهیم و امیدوارم فردی باشم که هیچ حاشیه‌ای برای بنیاد نداشته باشم و با همکاری جدی در خدمت آقای اوحدی محیط را به آرامش برسانم و فقط در خدمت اهداف بنیادی باشیم که در راستای فرهنگ شهید و شاهد و خانواده بزرگ شاهد است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیپور
۱۵:۲۰ ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
واقعا متاسفم که این سازمان با این همه کارمند و بودجه جز بی کفایت ترین ارگان های ایران است.چرا وقتی نتیجه کمیسیون اعلام شده برای صدور یک کارت باید بیش از ۹ ماه انتطار کشید و هیچ پاسخگویی هم در مقابل مردم نداشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۰۱:۰۹ ۱۹ آذر ۱۳۹۹
سلام لطفا پیگیر رسیدگی به پرونده های جانبازان نزاجا باشید . که بیش از دوسال است تکمیل و به لویزان ارسال شده و منتظر کمیسیون هستند تشکر
آخرین اخبار