معاون فنی و نظارت بر راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: هموطنان با شماره گیری ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سیدزاهدین چشمه خاور معاون فنی و نظارت بر راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : سامانه ۱۴۱، سامانه‌ای است که با بهره مندی از تمامی امکانات ارتباطی رایج اعم از: تلفن، نمابر، پیامک و اینترنت می‌تواند به عموم افراد جامعه در سطوح گوناگون از لحاظ میزان آگاهی و نیاز کاربری، اطلاعات مورد نیاز را در زمینه راه‌های کشور ارائه کند.

او گفت : شماره سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای برای اطلاع رسانی از آخرین وضعیت راه ها، رخداد‌های جاده ای، بسته یا باز بودن محور‌های مواصلاتی و دریافت نظرات و شکایات درباره مشکلات حمل و نقل کالا و مسافر است.

او افزود: امسال تاکنون ۶۱۱ مورد شکایت حوزه حمل و نقل بار و مسافر به سامانه ۱۴۱ رسیده است.

چشمه خاور افزود: از ۶۱۱ شکایت مطرح شده، ۱۹ مورد مربوط به حمل و نقل مسافر و ۵۹۲ مورد حوزه حمل و نقل کالا بوده که ۳۰۵ شکایت مختومه و رسیدگی شده و تعداد ۳۰۶ مورد درحال رسیدگی است.

معاون فنی و نظارت بر راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: هموطنان می‌توانند با تماس، نصب اپلیکشن ۱۴۱ و یا مراجعه به سایت www.۱۴۱.ir از آخرین وضعیت محور‌های مواصلاتی آگاه شوند و یا نظرات و مشکلات خود را با این سامانه بصورت ۲۴ ساعته مطرح نمایند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.