پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در بازی مقابل استقلال، یک امتیاز حداقل حق تیم ما بود و خدا را شکر توانستیم بازی مقابل پرسپولیس را فراموش کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از تساوی تیمش مقابل استقلال اظهار کرد: به بازیکنانم تبریک می‌گویم. با وجود این که گل ما سالم بود، داور آن را مردود اعلام کرد. البته این بچه‌ها با اخلاق‌مداری بازی را ادامه دادند و به چیزی که استحقاقش را داشتند، رسیدند. وقتی جوانان ما وارد زمین شدند، نشان دادند که فوتبال آبادان باید به روز‌ها و سال‌های آینده با این جوان‌های مستعدی که  دارد، امیدوار باشد.

سرمربی تیم صنعت نفت درباره عملکرد داوری در این دیدار گفت: به حسن اکرمی برای قضاوت این بازی خسته نباشید و تبریک می‌گویم. او قضاوت خوبی داشت، اما جاگیری کمک داور در صحنه گل ما صحیح نبود. صحنه آهسته را دیدم. طالب ریکانی از پشت محوطه جریمه به درون آن آمد و گلی که زدیم سالم بود.

پورموسوی افزود: اطمینان دارم کمک داور در آن صحنه مردد شدند و پس از اعتراض نیمکت استقلال، با تاخیر پرچم زد. طالب توپ را گرفت و پس از کنترل آن، شوت زد. در ادامه کمک داور آفساید گرفت و اگر داور مردد نبود، باید همان موقع آفساید اعلام می‌کرد.

سرمربی تیم صنعت نفت درباره اعتراضش به تصمیم داور گفت: اگر در این بازی حداقل امتیاز را نمی‌گرفتیم در حق تیم ما اجحاف می‌شد. شاید حرکت من حرفه‌ای نبود و عذرخواهی می‌کنم. باز هم از بازیکنانم برای اخلاق‌مداری آن ها تشکر می‌کنم، زیرا بدون این که به داور بی احترامی کنند،  تصمیمش را پذیرفتند و به بازی ادامه دادند.


بیشتر بخوانید:

فرصت سوزی آبی‌ها در آزادی/ یاران نکونام با جنجال هم پیروز نشدند/ قلعه ژنرال فرو ریخت


او در پاسخ به این سوال که از نتایج تیمش رضایت دارد یا خیر، گفت: با توجه به این که کارمان را دیر شروع کردیم و پنجره نقل و انتقالاتی هم بسته بود، رضایت  دارم. بازی به بازی شرایط تیم ما بهتر شده است. روز گذشته هم گفتم، آمدیم تا بازی با پرسپولیس را فراموش کنیم و خدا را شکر این اتفاق مقابل استقلال افتاد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار