سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر بعد از اولین شکست خود در لیگ بیستم مقابل تیم پیکان در مورد این بازی توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان بعد از شکست مقابل تیم پیکان تهران در مورد این دیدار گفت: به تیم پیکان بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. از بازیکنان خودمان تشکر می‌کنم و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. به غیر از ۵ دقیقه اول بازی در باقی دقایق فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و موقعیت‌های زیادی را ایجاد کردیم. گل‌های عجیبی دریافت کردیم که برای من جای تعجب دارد، به خصوص گل دوم که با پرتاب اوت دستی وارد دروازه مان شد. در طرف مقابل توپ‌های بسیار ساده‌ای را نتوانستیم تبدیل به گل کنیم. 

او ادامه داد: نمی‌توانم از بازیکنانم ایراد فنی بگیرم، چون توپ‌های روی خط دروازه تبدیل به گل نمی‌شد که واقعا برای من تعجب آور است.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر در مورد اینکه چرا پیمان رجبی را که موقعیت‌ها را گل نمی‌کرد تعویض نکرد گفت: زمانی که تیم ما در ایجاد موقعیت عملکرد خوبی دارد نیاز به تعویض نیست و این کار باید زمانی انجام شود که تیم در کار‌های هجومی و ایجاد موقعیت مشکل داشته باشد که تیم ما در این کار بسیار خوب عمل کرد. اما آن موقعیت که پیمان رنجبری در شرایط بسیار خوبی گل نکرد باعث تعجب من شد. ۳ موقعیت گل داشتیم که توپ از روی خط دروازه به بیرون کشیده شد. فوتبال همین است. 

او در مورد داوری این دیدار گفت: به نظرم کمک داور در نیمه اول ۲ اشتباه فاحش داشت. به هر حال باید فیلم صحنه‌ها را بار دیگر تماشا کنیم و فکر می‌کنم در آن صحنه‌ای که خطای هند رنجبری اعلام شد دست او به بدنش چسبیده بود. در نهایت کارشناسان داوری باید در مورد این صحنه نظر بدهند. به داوران خسته نباشید می‌گویم و در حال حاضر ذهنم بیشتر درگیر این است که چطور موقعیت‌هایمان را از دست دادیم و چگونه گل دوم را دریافت کردیم. گلی که خوردیم غیر عادی بود و مسائل فنی نقشی در آن نداشت.

قلعه نویی گفت: بازهم به تیم پیکان، مهدی تارتار، مدیرعامل، کادرفنی و بازیکنانشان تبریک می‌گویم. از همه بازیکنانم راضی هستم. خیلی خوب بازی و ایجاد موقعیت کردند. اما فکر می‌کنم وقتی این توپ‌ها گل نمی‌شود فنی نیست. نمی‌شود از کسی ایراد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۸ آذر ۱۳۹۹
سناریوی دوستان فقط این نیست که داور و بازیکنای مقابل تیم خودشون رو بخرن بعضی مواقع داور و بازیکنای تیم های دیگه رو هم میخرن، نتیجه این میشه که تیمشون با اختلاف بیست سی امتیاز پشت سر هم همه جام ها رو درو میکنه هشتاد درصد بازی هاش رو هم یک هیچ و با پنالتی ها و صحنه های مشکوک میبره!!! اصلا من متوهم حرف های رسول پناه رو چی میگید. اگه شرف رسانه ای دارید منتشر کنید.
آخرین اخبار