مدیرعامل شرکت ملی پست درباره ارتقا معیشت کارکنان شرکت پست توضیحاتی داد.

رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر برنامه شرکت پست برای ارتقا معیشت کارکنان این شرکت اظهار کرد: وضعیت کارکنان شرکت پست وضعیت مطلوبی نیست، چراکه شرکت ملی پست درآمد هزینه است و از بودجه دولت استفاده نمی‌کند.

مدیرعامل شرکت ملی پست با بیان اینکه شرکت باید درآمد کسب کند تا پرداخت داشته باشد گفت: متاسفانه در یک فاصله زمانی، درآمد‌های پست باتوجه به تکنولوژی کاهش پیدا کرد.

او بیان کرد: مقدار زیادی فیش آب، برق و... از طریق پست توزیع می‌شد و یک‌مرتبه این کار به صورت الکترونیکی انجام شد و پرداختی از این سو برای پست واریز نشد.

سبحانی‌فر با بیان اینکه یک سوم مرسولات ما، همین موضوع بود گفت: از طرفی دیگر بایستی یک کار جایگزین انجام می‌شد و این موضوع جایگزین وقفه‌ای داشت.

مدیرعامل شرکت ملی پست بیان کرد: تلاش می‌کنیم که با همت خود پستچی‌ها درآمد را ببریم بالا، تا درآمد افراد بیشتر شود.

او افزود: در این مدتی که آمده‌ایم، پرداختی‌های جدیدی را داشته‌ایم و تلاش می‌کنیم به تناسب درآمدی که ایجاد می‌شود، پرداختی‌ها و مسائل رفاهی را بالا ببریم.

قرار گرفتن پستچی‌ها جزو مشاغل سخت

سبحانی‌فر بیان کرد: بخش توزیع ما مورد غفلت قرارگرفته‌اند و سازمان امور استخدامی، تامین اجتماعی و اداره کار باید این افراد را جزو مشاغل سخت و زیان آور بشناسند.

مدیرعامل شرکت ملی پست افزود: ما به دنبال این موضوع هستیم و درخواست من از وزارت کار و سازمان امور استخدامی این هست که کمک کنند این مشاغل را جزو مشاغل سخت و زیان آور بیاوریم.

او ادامه داد: از طرفی باید تعدادی از همکاران که قراردادی هستند را به پیمانی تغییر وضعیت دهیم تا یک امنیت شغلی برایشان ایجاد شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار