کیهان صادقیان و محمدرضا رحمانیان ۲ بازیکن فوتسال کشورمان بعد از توافق با مسئولان باشگاه ایمان شیراز به این تیم پیوستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال ایمان شیراز برای تقویت تیم خود در مسابقات لیگ برتر موفق شد، کیهان صادقیان و محمدرضا رحمانیان را برای فصل بعد به خدمت بگیرد. صادقیان سابقه بازی در تیم اهورا بهبهان و تیم ملی دانشجویان کشورمان را در کارنامه خود دارد. او فصل گذشته به دلیل گذراندن دوران خدمت سربازی در یکی از تیم‌های نظامی بازی می‌کرد و حالا با اتمام دوران خدمت سربازی به تیم لیگ برتری ایمان شیراز پیوست.


بیشتر بخوانید


همچنین محمدرضا رحمانیان دیگر بازیکن فوتسال کشورمان که فصل گذشته در تیم کراپ الوند قزوین بازی می‌کرد، بعد از توافق با مسئولان باشگاه ایمان شیراز به این تیم پیوست. رحمانیان فصل گذشته موفق شد عملکرد بسیار خوبی در تیم کراپ از خودش نشان دهد و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم در رسیدن به مسابقات لیگ برتر به شمار می‌رفت.

تیم فوتسال ایمان شیراز در مسابقات فصل بعد لیگ برتر در گروه دوم با تیم‌های مس سونگون، سن ایچ ساوه، فرش آرای مشهد، راگای تهران، ملی حفاری اهواز و هایپرشهر شاهین شهر همگروه شده است و در نخستین رقابت خود روز چهارشنبه ۲۶ آذر ماه باید در مشهد به مصاف تیم خوب و قدرتمند فرش آرا برود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار