بی‌تردید برای اکثر شما که وسیله‌ی نقلیه‌ی شخصی دارید از کار افتادن یک­باره خودرو دردسر آفرین بوده است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بی‌تردید برای اکثر شما که وسیله‌ی نقلیه‌ی شخصی دارید از کار افتادن یک­باره خودرو دردسر آفرین بوده است. این اتفاق غیر منتظره می‌تواند به استفاده از قطعات یدکی متفرقه و غیر اصل، عدم آگاهی و توانایی تعمیرکار و بسیاری از عوامل دیگر منتج شود. اما در میانه‌ی یک سفر در تعطیلات شاید بررسی این عوامل در یک سفر از قبل برنامه ریزی شده کاری را برای شما از پیش نبرد؟ در این گونه موقعیت‌ها شما با چه کسانی تماس می‌گیرید؟ آیا افرادی را که فرا می‌خوانید می‌توانند به شما کمک کنند؟ آیا از مهارت کافی برای رفع مشکل شما برخوردار هستند؟ آیا از مدل خودرو و نحوه‌ی کار خودرو شما مطلع اند؟ در گزارش پیش­رو، پاسخ تمامی سوالت بالا و بسیار سوالات دیگر برای شما نگاشته شده است.

امداد خودرو هیوندای کیا تویوتا

امداد خودرو هیوندای کیا تویوتا

زمانی که مشکلات خودرو در جاده برای شما ایجاد می‌شود یکی از دل­نگرانی­ها عدم اطمینان کامل به افراد در پوشش تعمیر کار است. این امر زمانی مهم‌تر می‌شود که شما از خودروهای خارجی نظیر هیوندای، کیا و تویوتا استفاده کنید. تعمیر و نگهداری در این خودروها با توجه به بروز بودن آن‌ها و حساسیت‌های فوق‌العاده‌ای که قطعات آن دارند می‌تواند دو روی یک سکه‌ای باشد که شما را با آسایش، راحتی و خاطری جمع به مقصد رهنمون سازد و یا فشار روانی خرابی مجدد خودرو در مسیر و طی شدن مراحل یافتن تعمیرکار مجاز و در دسترس برای یک بار دیگر تکرار گردد.

شرکت امداد خودرو هیوندای 724 جهت رفع مشکلات گفته شده و کمک به شما در سال 1388 تاسیس شد. همکاری پیوسته با برندهای گفته شده برای تهیه قطعات یدکی، آموزش و بروز بودن افراد و در دسترس بودن از بزرگترین ویژگی‌های آن­هاست. مجموعه‌ی امداد خودرو هیوندای کیا تویوتا در حال حاضر با کادری مجرب و با دانش، می‌تواند در صورت وقوع اتفاقی ناگوار و خرابی خودروی شما در سراسر استان تهران به شما خدمت‌رسانی انجام دهد.

کیفیت، ارائه‌ی سریع خدمت‌رسانی به کمک افراد زبده و در دسترس بودن این مجموعه باعث شده است که نام مجموعه‌ی امداد خودرو هیوندای 724 نامی درخشان در صنعت خدمت‌رسانی‌های جاده‌ای برای برندهای هیوندای، کیا و تویوتا بشمار برود. گروه حرفه ای، پشتیبانی لحظه‌ای و حفظ کرامت مشتریان در تمامی مراحل انجام خدمت‌رسانی سرلوحه‌ی کار همکاران این مجموعه است.

این که چرا شما می‌بایست از نمایندگی‌های مجاز اقدام به درخواست امداد خودرو جاده‌ای نمایید بر کسی پوشیده نیست اما شیوه و چگونگی دریافت آن و رضایت شما جزو مهمترین اهداف این مجموعه است.

امداد خودرو هیوندای کیا تویوتا

چرا امداد خودرو هیوندای کیا تویوتا از دیگران متمایز است؟

در بحث تعمیرات سیار خودرو چندین و چند موضوع می‌تواند بر کیقیت خدمت‌رسانی و رضایت شما موثر باشد. در ادامه‌ی این گزارش به صورت کوتاه با امکانات و خوصصیات برتر امداد خودرو هیوندای کیا تویوتا آشنا خواهیم شد.

امکانات تعمیرگاهی و امدادی:

شاید برای شما قابل توجه باشد که تمامی اتوموبیل‌های خدمت رسان امداد خودرو هیوندای کیا تویوتا امکانات کامل یک تعمیرگاه مجاز را دارند؛ انواع ابزار الات و پکیج کامل آچارها، جک هیدرولیکی، سیم‌های رابط، پمپ باد و… تنها جزئی از امکانات ان‌ها به شمار می‌آیند. چنین امکاناتی به تعمیرکاران این فرصت را می‌دهد که زمان رسیدن به مشتریان جهت رفع حداکثری مشکل پیش­رو اقدام نمایند.

استادکاران ماهر در امداد خودرو هیوندای کیا تویوتا

هدف می‌تواند مسیر را توجیه کند اما مسیر در امداد خودرو هیوندای کیا تویوتا مطابق با رضایت مشتریان انتخاب می‌شود. از این رو تمامی تعمیرکاران ما، دوره‌های آموزشی مختلفی را زیر نظر نمایندگی‌های مجاز جهت تعمیر خرابی خودروهای هیوندای کیا تویوتا گذرانده­اند و دانش بروز آن‌ها در کنار مهارت و تجربه به عاملی تبدیل شده است که در کمتر گروهی می‌توان آن را مشاهده کرد.

تعمیرکاران ما پس از رسیدن به مکان اطلاع داده شده توسط مشتری، ابتدا به شنیدن علت خرابی از مشتری مشغول شده و پس از آن بررسی‌های تخصصی خود را آغاز می‌کنند. آن‌ها در حین وارسی خودرو عیب‌یابی (دیاگ) را انجام داده و پس از مطلع نمودن مشتری اقدام به رفع آن می‌کنند. بررسی‌های آماری در مورد رضایت مشتریان از خدمات ما در سال گذشته نشان از رضایت 95 درصدی آن‌ها از خدمات امدادی ما دارد.

تعمیر و نگهداری خودرو با قطعات یدکی اصل

استفاده از قطعات متفرقه در بسیاری از موارد می‌تواند باعث خسارت‌های جبران ناپذیر مالی و زمانی شود. امداد خودرو هیوندای کیا تویوتا نیز طی سال‌ها فعالیت خود توانسته است اعتماد تامین کنندگان قطعات را به سمت خود جلب کند. بنابراین می‌توان به مشتریان اطمینان استفاده از قطعات یدکی اصلی را داد. قابل ذکر است که تمامی قطعات مصرف شده توسط تعمیرکاران ما دارای گارانتی نیز هستند.

امداد خودرو هیوندای کیا تویوتا

امداد خودرو در تمام ساعات شبانه روز

یکی از خصوصیات امداد خودرو هیوندای کیا تویوتا که آن را از سایر گروه‌های امدادرسانی تمییز می‌کند، خدمت‌رسانی به صورت ۲۴ ساعته و بدون افت کیفیت است. تمامی تعمیرکاران ما در طول ساعات شبانه روز در خدمت‌رسانی امدادی به شما حاضر هستند و ما می‌توانیم این اطمینان را به شما بدهیم که در تمامی ساعات شبانه روز و با درخواست امداد شما، ما کیفیت یگانه را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

تعرفه‌ی خدمت‌رسانی چگونه است؟

همان طور که مطلعید با توجه به نوسانات ارزی در کشور نمی‌توان قیمتی ثابتی برای قطعات در نظر گرفت. علاوه بر این مسیرهای جاده ای، وضعیت خودرو، میزان خرابی، تعویض قطعات و… نیر جزو عوامل موثر بر قیمت نهایی محسوب می‌شوند.

در بسیاری از موارد و به گواه صحبت‌های مشتریان، حتی تعویض قطعات به صورت امداد سیار برای آن‌ها که توسط گروه تعمیراتی ما انجام گرفته است هزینه‌ی پائین‌تری نسبت به تعمیرگاه‌های ثابت شهری داشته است. اما تمام تلاش تیم امداد خودرو هیوندای کیا تویوتا بر این است که با حداقل حاشیه سود نسبت به رفع خرابی خودرو شما اقدام نماید.

HYUNDAI724.COM

تلفن تماس : 02188507415 -  09123055053

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار