با اعمال محدودیت‌های کرونایی، تردد در جاده‌های مازندران در نیمه اول آذرماه ۳۰ درصد کاهش داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: با اعمال محدودیت‌های کرونایی، تردد در جاده‌های مازندران در نیمه اول آذرماه در مقایسه با مدت مشابه پارسال و همچنین ماه گذشته ۳۰ درصد کاهش داشت.

او افزود: این میزان از کاهش تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان با استان‌های مجاور به بیش از ۵۰ درصد نیز رسیده است.

نجفی گفت: بر اساس این محدودیت‌ها تردد وسایل نقلیه با توجه به شماره پلاک در محور‌های شهرستان‌های دیگر و استان‌های دیگر ممنوع بوده و شامل جریمه می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود:همچنین با توجه به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا پلاک وسایل نقلیه خاطی توسط دوربین‌های هوشمند پلاک خوان این اداره کل در محور‌های مازندران ثبت شده و جهت بررسی و اعمال جرائم به پلیس راه کشور ارسال می‌گردد.

او گفت:وسایل نقلیه‌ای که اقدام به دریافت مجوز تردد از استانداری و یا فرمانداری‌ها کرده اند از این قاعده مستثنی بوده و در پایان دوره محدودیت‌ها در صورتیکه جریمه‌ای برای آن‌ها صادر شود می‌توانند با ارائه مجوز و مستندات به پلیس راهور ناجا نسبت به رفع جریمه اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: مجوز‌های صادره تنها برای پلاک آن وسیله نقلیه صادره شده و استفاده از آن توسط سایر وسایل نقلیه سبب اعمال جریمه ناشی از ثبت پلاک توسط سامانه‌های هوشمند خواهد شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.