شرکت پخش فرآورد‌ه‌های نفتی فارس آماده حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در ساخت و توسعه جایگاه‌های سی ان جی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: این شرکت، آمادگی لازم را برای جذب سرمایه گذار ساخت جایگاه سی ان جی در استان به ویژه شهر شیراز دارا است.

امیر بنی کریمی افزود: متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به واحد بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس واقع در شیراز، خیابان حافظ یا پایگاه اینترنتی به نشانی www.fars.niopdc.ir مراجعه کنند.

او اظهارداشت: ایجاد زمینه‌های لازم برای جذب سرمایه گذار، مکان یابی اصولی برای ساخت جایگاه جدید در استان و ارتقاء کمی و کیفی جایگاه‌های موجود از برنامه‌های این منطقه در راستای جایگزینی سوخت‌های پاک و غیر آلاینده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: با توجه به سهم ۶.۴ درصدی استان از مصرف گاز سی ان جی در کشور، توسعه جایگاه‌های سی ان جی و استفاده بیشتر از این سوخت از اولویت‌های این منطقه بوده و زمینه‌های جذب سرمایه گذار در این حوزه مهیا است.

او، پاک، ایمن وارزان بودن را سه ویژگی مهم گاز سی ان جی اعلام کرد و افزود: روزانه به طور میانگین یکصد و ۵۰ هزار خودور در استان از این سوخت استفاده می‌کنند که این مهم از طریق ۱۲۹ باب جایگاه فعال سی ان جی در سطح فارس محقق شده است.

بنی کریمی با اشاره به این مطلب که معادل مصرف روزانه گاز سی ان جی در مصرف بنزین صرفه جویی می‌شود، اظهارداشت: در آبان ماه سال جاری ۴۸ میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه جویی شده که سهم قابل توجهی در کاهش آلودگی هوا بویژه در کلان شهر شیراز داشته است.

او، سهم فارس از تعداد کل جایگاه‌های سوخت سی ان جی کشور را ۵/۵ درصد بیان کرد و گفت: تعداد دیسپنسر و نازل‌های فعال در استان به ترتیب ۳۹۵ دستگاه و ۷۹۰ نازل است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: ۱۵ باب جایگاه سی ان جی در راستای جایگزینی سوخت‌های پاک و غیر آلاینده در استان فارس در حال ساخت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار