فیلم «شیفت شب» به کارگردانی «اشکان حاتمی» از هنرمندان کرمانشاهی در جشنواره بین المللی Hak-iş shortfilm (فیلم کوتاه هاکیش) ترکیه جایزه بهترین فیلم خارجی را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ اشکان حاتمی کارگردان فیلم «شیفت شب» گفت : شیفت شب داستان مادر پرستاری است که در شرایط سخت کرونا دختر خود را تنها می‌گذارد و به وظیفه کاری و انسانی خود که مبارزه با ویروس کرونا است می‌پردازد که در نهایت خود مبتلا شده و به شهادت می‌رسد.

او گفت : این نماهنگ به سفارش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در شرکت فیلمسازی «مدیا تصویر زاگرس» تهیه شد و توانست در نهمین جشنواره فیلم کوتاه hak-iş ترکیه از میان چهار هزار و ۲۱۷ فیلم و ۱۲۰ کشور جهان جایزه بهترین فیلم خارجی را به خود اختصاص بدهد.

حاتمی افزود: ۳۵۹ فیلم از ایران برای این جشنواره که موضوع آن احترام به کار سخت بود ارسال شده بود.

او افزود: این جشنواره روز پنجشنبه سوم دسامبر (۱۳ آذر) در سالن اجتماعات هتل «هیلتون» شهر آنکارا برگزار شد.

حاتمی با بیان اینکه این جشنواره هر سال برگزار می‌شود و امسال برای نهمین بار برگزار شد، ادامه داد: این جشنواره توسط وزرات فرهنگ ترکیه و با همکاری کنفدراسیون hak-iş که بزرگترین اتحادیه کارگری ترکیه است، برگزار شد.

او در مورد دست اندرکاران این فیلم گفت: شعر و کلام این اثر از «مهدی محمدی» نویسنده خوش ذوق کرمانشاهی و با آهنگسازی و آواز «علیرضا حاتمی» و تنظیم «وحید نظری کرمانشاهی» تبدیل به اثری ماندگار برای مدافعان سلامت شد.

حاتمی افزود: «شیما کاظمی»، «آندیا کیانی» و «ادیبه رحمانی» در این نماهنگ با تصویر «وحید نادری» و گریم «موسی تابش» نقش‌آفرینی کردند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.