مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس از برفروبی ۱۶۴۷ کیلومتر از محور‌های کوهستانی استان توسط ۵۲۷ نیروی راهداری خبر داد و گفت: با حضور راهداران استان به ۲۰۲ خودرو امدادرسانی صورت گرفت.

حمید احمدی مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس  در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، از برفروبی ۱۶۴۷ کیلومتر از محور‌های کوهستانی استان توسط ۵۲۷ نیروی راهداری خبر داد و گفت: بارش برف در برخی محورها مشکلاتی را برای ترددکنندگانی که به علت نداشتن تجهیزات ایمنی نظیر زنجیر چرخ به این محورها عزیمت کرده بودند به وجود آورد که با حضور راهداران استان به ۲۰۲ خودرو امدادرسانی صورت گرفت.

او با بیان اینکه ۵۲۷ نفر از نیرو‌های راهداری استان فارس در سطح محور‌های کوهستانی درگیر برفروبی محور‌ها و خدمت رسانی به مردم بودند، اظهار کرد: در روز گذشته ۳۰۷ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین راهداری استان به طور مستقیم درگیر بازگشایی محور‌های کوهستانی و برفگیر استان بودند.

احمدی از مصرف ۸۵۰ تن شن و نمک مصرفی در سطح محور‌های کوهستانی درگیر بارش برف خبر داد و اضافه کرد: همچنین ۳۸ مقطع ️ریزش برداری انجام شد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس با اشاره به بارش برف در ۷ شهرستان و بارش باران در ۲۴ شهرستان استان، گفت: در این مدت ۴ مسافر اسکان داده شد.

احمدی از مردم خواست ضمن پرهیز از مسافرت‌های غیر ضروری به مناطق کوهستانی و برفگیر، حتما پیش از تردد‌های ضروری در این مناطق ضمن همراه داشتن تجهیزات مناسب زمستانه و رعایت احتیاط لازم در رانندگی، به ویژه در محور‌های برفگیر، از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای از وضعیت راه‌های استان مطلع شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار