فرمانده ناحیه بسیج امام حسین (ع) اهواز گفت: نقش کارکرد بسیج در عرصه‌های مختلف منشا فعالیت و خدمات فرهنگی، اجتماعی و تربیتی بوده است.

 سرهنگ ویسی پور فرمانده ناحیه بسیج امام حسین (ع) اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: بسیج یکی از موثرترین عوامل انسانی است که در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی حضور موثر، فعال و چشم گیری دارد و نقش کارکرد بسیج در عرصه‌های مختلف منشا فعالیت و خدمات فرهنگی، اجتماعی و تربیتی بوده است.

او با اشاره به اینکه بسیج در حوزه‌های فرهنگی، محرومیت زدایی و موضوع زیست محیطی به صورت علمی ورود کرده است، افزود: از جمله کارکرد‌های بسیج کمک به امداد و نجات مردم در سوانح و حوادث غیرطبیعی و خدمات رسانی اجتماعی می‌باشد.

سرهنگ ویسی پور با تاکید بر توسعه علم آموزی، بیان کرد: از ظرفیت فکری نخبگان بسیجی در حل مشکلات و شورا‌های فکری بسیج استفاده خواهیم کرد.

 فرمانده ناحیه بسیج امام حسین (ع)  در پایان ضمن تقدیر از دانش آموزان، گفت: آیین تجلیل از دانش آموزان مدال آور حوزه ۴ بسیج دانش آموزی اهواز برگزار شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار