فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۳ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر هروئین و متلاشی شدن باند توزیع مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از همدان، سرهنگ محمد باقر سلگی، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: به منظور برخورد قاطعانه با قاچاقچیان و باند‌های تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر با ۷۲ ساعت تلاش اطلاعاتی و شبانه روزی، از انتقال یک محموله مواد مخدر صنعتی با دو دستگاه خودرو به وسیله یک باند تهیه و توزیع این مواد مطلع شدیم که با هماهنگی دستگاه قضائی، ماموران مکان عبور این خودرو‌ها را  مشخص کردند.

این مقام مسئول افزود: در همین حین با تلاش ضربتی ماموران این یگان هر دو خودرو متوقف و ۳  سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی به عمل آمده مقدار ۳ کیلو و ۹۰۰ گرم موادمخدر از نوع هرویین کشف شد.

او افزود: با تشکیل پرونده هر ۳ قاچاقچی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: امروز مواد مخدر به عنوان سرپل سایر جرائم، امنیت و سلامت جامعه را در معرض تهدید جدی قرار داده و عزم پلیس ملایر در برخورد قاطعانه با باند‌های تهیه و توزیع مواد مخدر بسیار جدی است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.