مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس گفت: از آغاز شروع بارش‌ها طی یک روز گذشته،۱۱۰ امدادگر و نجاتگر استان فارس به شهروندان گرفتار در سیل و آب‌گرفتگی خدمات امدادی ارائه کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین درویشی گفت: ۱۴ شهرستان فارس شامل آباده، استهبان، مرودشت، رستم، خنج، شیراز، ارسنجان، ممسنی، نی‌ریز، خرم‌بید، قیر و کارزین، فراشبند، خرامه و لامرد طی ۲۴ ساعت گذشته و به دلیل شدت بارش‌ها تحت تأثیر سیل و آب‌گرفتگی بود.

او با اشاره به ارائه خدمات شبانه‌روزی امدادگران هلال‌احمر در شهر، روستا و مناطق عشایرنشین استان فارس، اظهار کرد: در این عملیات‌ها ۲۷ تیم عملیاتی امدادی به کارگرفته شد و سایر گروه‌ها همچنان در حالت آماده‌باش هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس با اشاره به اهدای لوازم ضروری به گرفتاران در سیل و آبگرفتگی، عنوان کرد: تاکنون اقلام غذایی و زیستی شامل ۶۷۴ کیلو نایلون، ۴۳ تخته پتو، ۹ شعله والور، ۱۹۸ کیلو حبوبات، ۲۴۴ قوطی کنسروجات، ۱۲۵ کیلو برنج، ۲۷ کیلو قند، ۱۱ بطری روغن و یک فانوس و یک چادر بین حادثه‌دیدگان متأثر از سیل و آبگرفتگی در شهرستان‌های رستم، ممسنی و خرامه توزیع و به تعدادی از حادثه دیدگان اسکان اضطراری داده شده است.

درویشی با اشاره به امدادرسانی به ۱۸۵ خانوار محصور شده در سیل و آبگرفتگی اظهار کرد: در این عملیات از ۵۸ دستگاه موتور آب کش استفاده و ۷۵ خودرو گرفتار در باران و برف رهاسازی شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.