مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان گفت: بسیج دانشجویی این استان در ۱۲ حوزه و بیش از ۸۰ پایگاه فعالیت می‌کند و رتبه دوم کشور از نظر تعداد پایگاه‌های فعال را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد امین بخشیان فرمانده و مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو گفت: ۱۴۳ هسته فعالیت در استان سمنان وجود دارد که هر هسته شامل سه نفر می‌شود و موضوعات فعالیت این هسته‌ها، سه موضوع است.

او ادامه داد: اولین نوع هسته، هسته‌های مطالبه گر و گفتمان ساز است و دومین نوع، هسته‌های پژوهشی و سومین نوع هسته‌های جهادی و ناظر بر حل مسائل مختلف مانند فرهنگی و اقتصادی است.

فرمانده و مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان بیان کرد: در کنار بقیه اقشار جامعه و بسیج و سپاه، بسیج دانشجویی استان سمنان نیز از ابتدای همه گیری ویروس کرونا مبتنی بر نیاز روز جامعه فعالیت‌های تخصصی داشته است.

بخشیان گفت: به دنبال فرمایش‌های مقام معظم رهبری، بسیج دانشجویی استان سمنان در طرح مواسات و کمک‌های مومنانه نیز فعالیت داشته و نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده است.

او بیان کرد: بسته‌های کمک معیشتی و بهداشتی، ماسک، لوازم‌التحریر و تهیه تبلت برای دانش آموزان نیازمند، توزیع مرغ و گوشت، جمع‌آوری کمک‌های نقدی و پویش همسفره با همسایه، از جمله فعالیت‌های بسیج دانشجویی در دوران کرونا بود.

فرمانده و مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان اظهار کرد: همچنین جمع‌آوری کمک‌های دانشگاهیان و رفع نیاز‌های دانشگاه علوم پزشکی از طریق تهیه تعدادی از تجهیزات مورد نیاز دانشگاه و ورود هسته‌های شکل گرفته به مسائل و مشکلات پسا کرونا از دیگر فعالیت‌های بسیج دانشجویی استان سمنان بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.