مدیرکل دفتر مدیریت بحران سازمان راهداری گفت: در استان بوشهر به دلیل بارش شدید باران ۳ محور مسدود است و سایر محورهای مواصلاتی باز هستند.

محمد رودباری مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه در استان های مرکزی، همدان ،کرمانشاه، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، زنجان، قزوین، لرستان تا حدودی شاهد بارش باران و برف هستیم گفت: طبق پیش بینی صورت گرفته شدت برف در استان‌های مرکزی و همدان بسیار بیشتر است و توصیه می شود مسافران از سفرهای غیر ضروری در این مناطق اجتناب کنند .

او ادامه داد: در استان های خوزستان و بوشهر شاهد بارش باران هستیم به طوری که در این استان‌ها چند این مسیر از راه‌های اصلی و فرعی مسدود شده است.

رودباری اظهار کرد: در استان خوزستان تمامی راه‌ها باز است و هیچ مسدودیتی در مسیرها تاکنون اعلام نشده است. تنها یک راه مسدود از چندی پیش اعلام شده که مسیر پدافند غربی به امیدیه است که جزو مسیرهای فرعی به شمار می رود .

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با بیان اینکه در استان بوشهر بارش ها بسیار شدید بوده به طوری که از صبح امروز پنج محور مسدود شده بود که با همکاری نیروهای راهداری هم اکنون از این محورها تنها سه محور باقی مانده است و منتظر هستیم با فروکش کردن آب بتوانیم راه های مسدود شده را باز کنیم.

رودباری با بیان اینکه نمی توان زمانی برای بازگشایی راه های مسدود شده باقی مانده تعیین کرد گفت: با توجه به وضعیت  آب و هوا و به دلیل آنکه آب از بالادست در حال جاری شدن است بنابراین نمی توان پیش بینی برای این مسیرها کرد و باید منتظر فروکش شدن آب ها باشیم.

او با اشاره به اینکه هم اکنون محور گناوه به بوشهر ،برازجان به کازرون و دیلم به هندیجان مسدود است گفت: با همکاری تمامی نیروهای راهداری و مردم محورهای مسدود شده به زودی بازگشایی می شود.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای توضیح داد: در استان های مرکزی و همدان شدت بارش برف بسیار زیاد است و بنابراین به رانندگان توصیه می‌شود که از تجهیزات کامل از جمله زنجیر چرخ برای تردد در این محورها استفاده کنند.

رودباری تصریح کرد: تا کنون هیچ یک از محورهای اصلی از جمله چالوس و قزوین به علت بارش برف مسدود نشده اند و از طرف دیگر تمامی نیروهای راهداری در شهرهای مختلف در حال آماده باش هستند و هیچ مشکلی در این بخش ها نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار