دیوید بکام، اسطوره تیم ملی فوتبال انگلیس به تمجید از کلیان امباپه، ستاره جوان پاری سن ژرمن پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، دیوید بکام، اسطوره تیم ملی فوتبال انگلیس و بازیکن سابق تیم فوتبال پاری سن ژرمن در گفت‌وگو با تله فوت به تمجید از مهاجم فرانسوی پاری سن ژرمن پرداخت و عنوان کرد: من بسیار علاقه‌مند بودم که همچنان نیز به فوتبال خود ادامه می‌دادم؛ چرا که بازی کنار امباپه می‌توانست برای من رویایی باشد. او استاد ورود به خط دفاعی حریفان است و می‌توانست یک هم تیمی ایده آل برای من باشد.

او ادامه داد: آن چه باعث می‌شود که به او بیشتر علاقه‌مند شوم، شخصیت این جوان فرانسوی است. او یک فرد فروتن است و استعداد خاصی در فوتبال دارد؛ وجود چنین بازیکنی برای هواداران و باشگاهی که در آن بازی می‌کند، بسیار ویژه و مهم است.

امباپه شب گذشته و در جریان پیروزی پاری سن ژرمن مقابل مون پلیه در چارچوب هفته سیزدهم لیگ یک فرانسه، توانست صدمین گل خود را برای این باشگاه فرانسوی به ثمر برساند.

امباپه از زمان انتقالش از موناکو به پاری سن ژرمن در سال ۲۰۱۷ در ۱۳۷ بازی در تمام مسابقات، ۱۰۰ گل به ثمر رسانده است.

تیم فوتبال پاری سن ژرمن سه شنبه شب و در دیداری حساس در چارچوب هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم فوتبال باشاک شاهیر ترکیه می‌رود. دیداری که پیروزی در آن می‌تواند باعث صعود پاریسی‌ها به مرحه بعدی لیگ قهرمانان اروپا شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار