مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: جاده ساحلی بوشهر-گناوه و جاده برازجان-گناوه محدوده پل کُلُل بسته است.

حمیدرضا علم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اعلام کرد: جاده ساحلی بوشهر- گناوه همچنان بسته است و راه ارتباطی برازجان به گناوه نیز هم به علت ورود آب از استان فارس و سرریز آب بر روی پل کلل دشتستان از حوالی ساعت ۱۴ مسدود شده است.

او افزود: جاده دیلم- بهبهان و دیلم-هندیجان که راه‌های ارتباطی استان بوشهر و خوزستان هستند و از صبح امروز به دلیل ریزش کوه و سیلاب از بسته بودند، عصر امروز بازگشایی شدند.

او ادامه داد: امروز جاده‌های برازجان به کنار تخته در استان فارس به علت ریزش کوه و سرریز آب بسته شد که پس از ساعاتی بازگشایی شد. همچنین مسیر برازجان به گناوه در محدوده روستای بویری شبانکاره  به دلیل سیلاب بسته بود که آن هم باز شده است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر عنوان کرد: مسیر روستاهای بقعه به تل تل در شهرستان گناوه، بُنِه خاطر-بیدو-کنار کوه در شهرستان دیلم و پل ورودی روستای دورودگاه دشتستان به علت آبگرفتگی بسته هستند.

علم با اشاره به حضور ۳۰ گروه راهداری در جاده‌های استان بوشهر از مردم خواست با توجه به بارندگی و احتمال ریزش کوه در مسیرهای کوهستانی از سفرهای غیرضروری خودداری، و آن را به پس از ایمن سازی مسیرها موکول کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.