رئیس مرکز حراست وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: کنترل محله محور کرونا با عنوان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در حال اجرا است و پیش‌بینی می‌شود با تداوم آن، مرگ و میر ناشی از ویروس تا ماه آینده ۱۰ درصد کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،نامدار عبداللهیان،رئیس مرکز حراست وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در بررسی روند طرح اجرای شهید سلیمانی در نورآباد لرستان اظهار داشت : این طرح با همکاری بسیج مستضعفان، وزارت کشور و هلال احمر با هدف قطع زنجیره کرونا اجرایی شده است.

او افزود: راهبرد‌ها و اهداف طرح کامل مشخش شده است و پیش بینی می‌شود میزان بستری بیماران کرونایی را در ماه آینده تا ۳۰ درصد کاهش دهد.

نماینده وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: همچنین بر اساس هدفگذاری‌های صورت گرفته، میزان حمایت نهاد‌های فعال در این طرح از ۵۰ درصد در ماه اول به ۸۰ درصد در ماه‌های بعد می‌رسد و تعداد افراد نیازمند بیشتری را تحت پوشش درمانی و بهداشتی قرار می‌دهند.

عبداللهیان اضافه کرد: اقدامات خوبی در طرح محله محور دلفان صورت گرفته و هماهنگی‌های بین بخشی در این شهرستان مطلوب بوده است.

طرح کنترل محله محور کرونا مزین به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری یکهزار و ۱۹ تیم مراقبتی در ۷۷۱ نقطه لرستان از ابتدای آذر به مدت سه ماه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.