رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه گفت: فردی که اقدام به تصویربرداری از مانکن‌های زنده یک واحد صنفی کرده بود دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسن حیدری رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه گفت: پس از پلمب واحد صنفی که صاحب آن برای معرفی پوشاک خود از مانکن‌های زنده خانم استفاده کرده بود شناسایی دیگر عوامل مرتبط در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: در همین راستا شخصی که از مدل‌های زنده تصویربرداری کرده بود نیز شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر شد.

حیدری تصریح کرد: ماموران پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نسبت به پلمب آتلیه وی نیز اقدام کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه گفت:اقدام صاحب مغازه در استفاده از مانکن‌های زنده خانم  و همچنین تصویر برداری فرد‌ی دیگر از این مانکن‌ها  مغایر با اخلاق اسلامی و خلاف شرع تلقی می‌شود.

انتهای پیام/س

برچسب ها: دستگیری ، مانکن زنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۴:۳۶ ۱۷ آذر ۱۳۹۹
بیچاره تصویر بردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۷ آذر ۱۳۹۹
اگر تصویر برداری نمی کرد که شما پیگیری نمی کردید گناه تصویر بردار چیه که دستگیرش کردید
-
ناشناس
۰۹:۲۵ ۱۷ آذر ۱۳۹۹
کار خوبی کرده اگه الان جلوش گرفته نشه معلوم نیست بعدها این ادم دوپا چکارها که نکنه. هر چند که متاسفانه به علت بی غیرتی مردان ما مانکن های زیادی رو توی خیابون میبینیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۱۷ آذر ۱۳۹۹
وقتی در یک کشوری اسلامی که انقلابش با خون هزاران شهید به ثمر رسیده چرا با کسانیکه از زن برای مایکن استفاده می کنند برخوردی صورت نمیگیرد ولی با وقاهت تمام با کسیکه روشنگری میکند برخورد می شود باید به حال روز خودمات شب و روز اشک ریخت به این شکل از کشور و دین و انقلابمان می خواهیم دفاع کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۶ آذر ۱۳۹۹
چه جرم و گناه وحشتناکی!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۷:۴۸ ۱۶ آذر ۱۳۹۹
چرا پالان را می کوبید