سرهنگ ولیپور گودرزی از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال توسط معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت اظهار کرد: هفته گذشته ماموران گشت پنهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس با اقدامات پلیسی طی دو عملیات منسجم در محدوده خیابان شوش و انباری در شهرری موفق به کشف مقادیری کالای خارجی قاچاق شدند.

وی افزود؛ ماموران این پلیس ابتدا مقابل باربری در خیابان شوش به دو دستگاه وانت که حامل کالای خارجی قاچاق بودند مشکوک شدند و در بازرسی از خودرو‌ها مقادیری لوازم آرایشی فاقد اسناد و مدارکی کشف کردند و سپس با همکاری رانندگان به محل انبار مراجعه کردند که مشاهده شد مقادیری کالا‌هایی شامل لوازم آرایشی و الکترونیکی و پزشکی و... در محل دپو شده بود. در بازبینی از فیلم دوربین مدابسته انبار مشخص شد کالا‌ها توسط تعداد ۵ دستگاه خودرو شوتی با پلاک مخدوش در ساعت ۰۴:۳۰ صبح در انبار تخلیه شده است.

کشف ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق از دو دستگاه وانت


بیشتر بخوانید


این مقام انتظامی افزود؛ کالا‌های قاچاق شامل ۳ هزار قلم عدد لوازم آرایشی و لوازم جانبی موبایل و بیش از ۱۰۰ دستگاه لوازم الکترونیکی، پزشکی به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال بوده است.

در خاتمه رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از هموطنان خواست: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار