صادقی فر گفت: شناسایی بیمار در مراحل اولیه گام مهمی برای درمان به موقع و آسان بیماری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ جلسه هماهنگی توزیع و استفاده از کیت‌های رپید تست کرونا با حضور معاون بهداشتی دانشگاه، معاونین فنی و اجرایی مرکز بهداشت استان و مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها و سایر اعضاء در دفتر معاون بهداشتی دانشگاه برگزار شد.

جمیل صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان تصریح نمود: شناسایی بیمار در مراحل اولیه گام مهمی برای درمان به موقع و آسان بیماری است چرا که با شدت یافتن بیماری درمان به مراتب سخت‌تر خواهد شد.

او ادامه داد : با یاری خدا و با همراهی مردم و همچنین انجام طرح‌های مشترک و فراگیر و اجرای مصوبات ملی و استانی کرونا کنترل بیماری محقق خواهد شد.

صادقی فر بیان کرد  : در قالب طرح کنترل بیماری کرونا به شیوه محله و خانواده محور که مزین به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از هفته آینده کیت‌های تشخیصی سریع کرونا در اختیار مراکز منتخب قرار خواهد گرفت و در صورت لزوم در محلات نمونه گیری انجام خواهد شد و با بیماریابی سریع و قرنطینه و نظارت بر رعایت قرنطینه مبتلایان بی علامت، گام موثری در قطع زنجیره انتقال ویروس برداشته خواهد شد.

او افزود: با این راهکار‌ها بیماران با ریسک بالا سریعتر شناسایی شده و به طور مرتب پیگیری می‌شوند و بر اساس شیوه‌نامه‌هایی که در اختیار داریم، درمان بیماران انجام می‌شود.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.