مراد حاصلی از کنترل مبادی ورودی و خروجی و مراکز پرتجمع شهرستان آبدانان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ امروز جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شهرستان آبدانان به ریاست سیروس مراد حاصلی فرماندار شهرستان آبدانان و با حضور اعضای این ستاد برگزار شد.

مراد حاصلی  با  اشاره به وضعیت قرمز شهرستان و اهمیت اجرای کامل دستورالعمل‌های جدید محدودیت‌های کرونایی اظهار داشت: به منظور رصد و پایش روند اجرای محدودیت‌های کرونایی در شهرستان آبدانان و همچنین نحوه اجرای مصوبات و دستور العمل‌های بهداشتی ستاد کرونای استان و کشور این جلسه بصورت ویژه تشکیل شده است؛ لذا دستگاه‌های عضو موظفند تا حساسیت شرایط با شیوه‌های تبلیغات شهری و محیطی را به مردم القاء کنند.

او در ادامه بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم تاکید نمود و افزود: به عنوان خادمان مردم نهایت تلاش خود را برای مقابله با ویروس کرونا انجام می‌دهیم و از مردم می‌خواهیم طی هفته‌های پیش رو در خانه بمانند. اگر مردم در خانه نمانند و خود مراقبتی را انجام ندهند قطعا تدابیر مسئولان هم نتیجه لازم را نخواهد داد.

فرماندار  از کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان و مراکز پرتجمع خبر داد و افزود: برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا در مبادی ورودی و خروجی مراکز پرتجمع از جمله مراکز تجاری از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری خواهد شد و اصناف گرو‌های شغلی دو؛ سه وچهار تعطیل هستند و با جدیت با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

مراد حاصلی درادامه به ممنوع بودن بودن برگزاری مراسم عروسی و جشن‌ها در سراسر شهرستان اشاره کرد و گفت : برگزاری مراسم عروسی و جشن‌ها ممنوع است و تالار‌هایی که اقدام به واگذاری محل کنند پلمپ می‌شود.

او ادامه داد : مردم از برگزاری عروسی در روستا‌ها نیز خودداری کنند و دهیاران مکلف هستند منع برگزاری را به برگزارکنندگان اعلام کنند و در صورت عدم توجه به توصیه ها، برگزارکنندگان برای حفظ سلامت مردم به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

مراد حاصلی اظهار داشت: در اجرای درست و صحیح مصوبات ابلاغی، بخشداران با همکاری دهیاران، پایگاه‌های مقاومت بسیج و مراکز بهداشت در روستا‌ها با توجه به الزامات اجرای طرح، با اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی در سطح روستا‌ها اقدامات لازم را در راستای تامین سلامتی مردم انجام دهند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.