فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری سارق مناطق روستایی این شهرستان خبر داد و گفت: ۶۰۰ کیلوگرم آهن‌آلات سرقتی از مخفیگاه متهم کشف شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی کریمی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در یکی از مناطق روستایی شاهرود مراتب در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او با اشاره تحقیقات میدانی و اطلاعاتی کارآگاهان پلیس اضافه کرد: در بررسی‌های تکمیلی مأموران پلیس، فردی ۳۷ ساله با سوابق متعدد کیفری تحت تعقیب قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از شناسایی کامل متهم و مخفیگاه وی خبر داد و گفت: در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی پلیس، متهم دستگیر و برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه مأموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهم بالغ‌بر ۶۰۰ کیلوگرم آهن‌آلات سرقتی کشف کردند، گفت: سارق دستگیرشده در بازجویی‌های خود به ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی در منطقه روستایی شهرستان شاهرود اعتراف کرد.

او ابراز داشت مالخر پرونده نیز با همکاری سارق دستگیر و پرونده تکمیلی به همراه دو نفر برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام/ گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.