مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان از انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری جمعیت هلال احمر با دانشگاه علوم پزشکی و یکی از موسسه‌های خیریه در خصوص گسترش بانک امانات پزشکی این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در آیین تجلیل از داوطلبان هلال احمر استان که به مناسبت روز جهانی داوطلب برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز جهانی داوطلب، گفت: در روز جهانی داوطلب همگان را فرا می‌خوانیم تا با مشارکت برای صلح، نویدبخش زندگی همراه با سلامت و کرامت برای همنوعان باشیم.

او افزود: فعالیت‌های بدون چشم داشت، همراه با دانش و ابتکار داوطلبان جمعیت هلال‌احمر، موید این موضوع است که آن‌ها همواره حامیان گران‌بهای این سازمان عام‌المنفعه برای اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های بشردوستانه و خیرخواهانه در جای جای میهن و حتی فراتر از مرز‌ها برای کمک‌رسانی به محروم‌ترین انسان‌ها هستند.

فلاح تصریح کرد: امسال روز جهانی داوطلبان با بحبوحه شیوع ویروس کرونا مصادف است که به جای تسلیم در برابر نا امیدی، مسئولیتی مشترک مبنی بر همبستگی نیرو‌های داوطلب و تلاش مشترک برای ساختن زندگی هماهنگ با هم و ایجاد آینده‌ای پایدار از طریق آگاهی‌ بخشی برای نجات جان انسان‌ها برعهده داریم.

او با اشاره به اینکه روز جهانی داوطلب یادآوری فداکاری‌ها و از جان گذشتگی‌های داوطلبان جمعیت هلال‌احمر است، بیان داشت: به وسیله تجدید تعهد مشترکمان برای تسکین آلام بشری در کنار یکدیگر، آینده جدیدی با پیشرفت فعالیت‌های اجتماعی و افزایش مسئولیت‌پذیری اجتماعی ترسیم خواهیم کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: در این مراسم، تفاهم نامه‌های همکاری جمعیت هلال احمر کرمان با دانشگاه علوم پزشکی و یکی از موسسه‌های خیریه در خصوص گسترش بانک امانات پزشکی این جمعیت انجام شد.

فلاح افزود: همچنین تفاهم نامه جمعیت هلال احمر استان کرمان با هیئت کوهنوردی استان با هدف بهره گیری از ظرفیت نیروی انسانی و تجهیزات برای امدادرسانی حوادث کوهستان رونمایی شد.

در این مراسم از داوطلبان برتر جمعیت هلال احمر استان کرمان تجلیل شد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار