مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در آیین تجلیل از بسیجیان نخبه این شرکت گفت: با تکیه بر توان و دانش داخلی و کار جهادی می توانیم تحریم‌های ظالمانه دشمنان را خنثی کنیم .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، بهمن داراب زاده ، مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در مراسم قدردانی از بسیجیان نخبه این شرکت گفت: مشاهدات و تجربه‌ها بیانگر این است که موفقیت‌های به دست آمده در عرصه‌های علمی، باعث عصبانیت دشمن می‌شود و دشمنان سعی می‌کنند تا تمام تلاششان را انجام دهند تا از هر راهی که شده، با تحریم، تهمت و حتی با حذف فیزیکی دانشمندان، بتوانند جلوی پیشرفت ما را بگیرند.

او افزود: ترور دانشمندان ما از سوی مدعیان دروغین حقوق بشر انجام می‌گیرد، کسانی که نه تنها، طرفدار حقوق بشر نبوده بلکه ضد بشر و انسانیت هستند و از هیچ توطئه‌ای برای رسیدن به منافع شان دست بر نمی‌دارند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به عصبانیت دشمن از موفقیت‌های ایران اسلامی در منطقه، گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی، دشمنان تئوریسین‌ها و مغز‌های متفکر انقلاب ترور کردند و هم اکنون نیز سعی در ترور دانشمندان و فرماندهان عالی رتبه و بلند پایه کشور دارند و غافل از این هستند که درخت تنومند انقلاب، هر روز قوی‌تر و تواناتر از قبل می‌شود و این تلاش‌های دشمن همیشه، نه تنها بی اثر بوده و خواهد بود بلکه شاهد ایرانی مقتدر و بانفوذ در منطقه خواهیم بود.

داراب زاده افزود:  آنچه که در برهه فعلی بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز است تفکر و روحیه بسیجی است و تجربه نشان داده هر جا تفکر بسیجی غالب باشد ما پیروز بوده ایم و به راحتی توانسته ایم بر مشکلات غلبه پیدا کنیم.

او با اشاره به کینه توزی دشمنان نسبت به انقلاب، اسلام و ایران، گفت: دشمنان همیشه با حق و حقانیت مشکل داشتند و این مختص جناح خاصی نبوده و ما باید همیشه بیدار باشیم و با تکیه بر توان و دانش داخلی و کار جهادی بتوانیم تحریم‌های ظالمانه دشمنان را خنثی کنیم و اهداف کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را  پیش ببریم.

داراب زاده با اشاره به شرایط دشوار و سخت صنعت برق کشور در شرایط فعلی گفت: صنعت برق کشور با تکیه بر متخصصان و مهندسان جوان توانست بر مشکلات غلبه کند و در این حوزه تا حد زیادی به خودکفایی رسیده ایم.

او با اشاره به انتخاب  نویدی و شریفیان به عنوان بسیجیان نخبه این شرکت و  قدردانی از زحمات عبدالله زاده در حوزه بسیج شرکت برق منطقه ای گیلان،گفت: زحمات، موفقیت‌ها و تلاش‌های این افراد در حوزه علم و دانش منجر شد تا به عنوان بسیجی نخبه انتخاب شوند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در پایان تصریح کرد: بسیج ظرفیتی است برای شناسایی و انعکاس فعالیت‌های افراد نخبه در سطح کشور، تا با ارایه دستاورد‌های علمی و تجربی خود، راهگشای اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند تا بتوانند در راه اعتلای انقلاب اسلامی گام بردارند.

انتهای پیام/م.ع

برچسب ها: وزارت نیرو ، شرکت برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.