مهدی: دیدار ذوب آهن - شهر خودرو طبق قانون برگزار می‌شود/ زمان برگزاری بازی‌های معوقه پرسپولیس مشخص نیست

رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال در خصوص دیدار‌های معوقه پرسپولیس و بازی ذوب آهن - شهر خودورو توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهیل مهدی رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال در خصوص برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال شهر خودور‌ی مشهد و ذوب آهن اصفهان با توجه به ابتلای ۱۱ بازیکن تیم اصفهانی به ویروس کرونا اظهار کرد: با توجه به قانون برگزاری مسابقات که قبل از آغاز رقابت‌های لیگ برتر اعلام کرده بودیم، در صورتی که ۱۱ به علاوه ۵ بازیکن غیر کرونایی در یک تیم وجود داشته باشد، دیدار آن تیم برگزار می‌شود.

او ادامه داد: از ابتلای بازیکنان ذوب آهن به ویروس کرونا ناراحت هستیم، اما با توجه به قوانین کرونایی دیدار این تیم با شهر خودرو امروز (یکشنبه) برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال در خصوص اصلاح قوانین کرونایی برگزاری رقابت‌ها بیان کرد: قانون قطعا یک شب قبل از بازی اصلاح نمی‌شود. این قانون از مدت‌ها پیش به تیم‌های لیگ برتر ابلاغ شده بود و همگی در جریان بودند. لیست تعداد بازیکنان ذوب آهن ۳۶ نفره است و در صورت غیبت ۱۱ نفر، آن‌ها ۲۵ بازیکن آماده برای دیدار با شهر خودرو خواهند داشت. بنابراین طبق قانون هیچ مشکلی برای برگزاری این دیدار وجود ندارد.

او ادامه داد: نمی دانم چه اصراری بر تعطیلی مسابقات لیگ برتر وجود دارد. ما طبق قوانین و ضوابط عمل می‌کنیم. ما به نظرات پیشکسوتان ذوب آهن مبنی بر تعویق بازی احترام می‌گذاریم، اما طبق قانون این دیدار باید برگزار شود.

دیدار نساجی - پرسپولیس به دلیل شیوه نامه‌های بهداشتی قطری‌ها به تعویق افتاد

مهدی درباره زمان برگزاری بازی‌های معوقه تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر گفت: با توجه به حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا، ما ترفند‌ها و موارد لازم را از قبل پیش بینی کرده بودیم. شیوه نامه‌های بهداشتی کشور قطر بسیار سختگیرانه است و در صورتی که یک بازیکن به ویروس کرونا مبتلا شود تمامی بازیکنان یک تیم را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

او ادامه داد: تعویق بازی نساجی - پرسپولیس در برنامه‌های ما نبود، اما به دلیل قوانین کشور قطر و اعلام همکاران ما در کمیته پزشکی، این دیدار به تعویق افتاد.

او افزود: تعویق دیدار نساجی - پرسپولیس غیر منتظره بود و برنامه‌های سازمان لیگ را دچار مشکل کرد. ما سعی می‌کنیم برای برگزاری بازی‌های پرپسولیس فشار دیدار‌ها بر روی سرخپوشان باشد و مشکلی برای تیم‌های لیگ برتری دیگر ایجاد نشود.

طرفداران سرخابی‌ها ما را درگیر مسائل هواداری نکنند

مهدی: دیدار ذوب آهن - شهر خودرو طبق قانون برگزار می‌شود/ زمان برگزاری بازی‌های معوق پرسپولیس مشخص نیست

رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال در رابطه با برگزاری بازی‌های معوقه پرسپولیس پیش از شهرآورد پایتخت اظهار کرد: دیدار‌های معوقه پرسپولیس در هر صورت باید برگزار شوند. اگر پیش از شهرآورد برگزار شون،د همه ما را به جانب داری از تیم خاص محکوم می‌کنند. اگر بازی‌های معوقه پس از شهرآورد برگزار شود باز هم ما را به بی توجهی به نظرات تیم‌ها و جانب داری از یک تیم دیگر محکوم می‌کنند.

او ادامه داد: خواهش می‌کنم هواداران سرخابی ها کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال را درگیر مسائل هواداری نکنند. ما اصول کار خود را می‌دانیم و سعی می‌کنیم منطقی با این موضوع برخرود کنیم. زمان دقیق این دیدار‌ها هنوز مشخص نیست، اما برنامه‌های برگزاری دیدار‌های پرسپولیس پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا فشرده می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۱۴:۱۰ ۱۶ آذر ۱۳۹۹
غلط کردید اینقدر از تیم لنگی حمایت می کنید دیگر همه حتی انان که فوتبال نگاه نمی کنند و فقط می شنوند فهمیند فدراسیون طرفدار تیم پرسپولیس است بقول بازیکن تراکتور دو جام درست کنید یکی بدهید به تیم محبوبتان و بقیه بگذارید در آرامش بازی کنند
آخرین اخبار