حبیبا گفت: دانشجویان ما همواره در تلاش هستند تا بتوانند جایگاه علمی دانشگاه‌ها را از نظر نوآوری و فناوری ارتقا دهند.

سعید حبیبا، معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: دو برنامه به صورت هم زمان در دانشکده فنی و ادبیات دانشگاه تهران به مناسبت روز دانشجو اجرا می‌شود. تشکل‌های دانشجویی در بستر مجازی این بزرگداشت را گرامی خواهند داشت.

او افزود: روز دانشجو به معنای این است که دانشجویان ما همواره به دنبال اثبات اعتقاد و اعتماد خود باشند و برای پیشرفت کشور تلاش کنند و در این زمینه سنگر‌های علم دانش را فتح کرده تا بتوانند جایگاه علمی دانشگاه ها را از نظر نوآوری و فناوری ارتقا دهند.

حبیبا تصریح کرد: دانشجویان با وجود تمامی تحریم‌های موجود در کشور باید نشان دهند که می‌توانند با به کارگیری همت و تلاش خود بحث خودکفایی کشور را در جهت پیشرفت‌های علمی مورد نیاز عملی کنند؛ رفع نیاز‌های کشور از سوی این افراد، پیام اصلی روز دانشجوست.

او درباره حضور رئیس جمهور در دانشگاه تهران به مناسبت روز دانشجو گفت: رئیس جمهور خودشان یک برنامه مستقلی به مناسبت روز دانشجو خواهند داشت و به شیوه مجازی از طریق ریاست جمهوری با دانشجویان صحبت می‌کنند و شاید صحبت‌های ایشان در دانشگاه‌های دیگر انجام شود، اما در دانشگاه تهران حضور نخواهند یافت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار