زمانی در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، روز دانشجو را به قشر دانشگاهی تبریک گفت.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور، در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، سالروز ۱۶ آذر و روز دانشجو را به قشر دانشگاهی تبریک گفت.

در متن پیام رئیس دانشگاه پیام نور آمده است:

۱۶ آذر، روز دانشجو را که یادآور فداکاری، ایستادگی و رشادت‌های دانشجویان عزیزمان در راه مبارزه با استکبار و حفاظت از کیان و استقلال  ایران اسلامی است، تبریک عرض می کنم.

بدون شک دانشجویان امروز همانند دانشجویان فداکار سال ۱۳۳۲، به عنوان قشر فرهیخته، مظهر بیداری و آگاهی در تمامی صحنه‌ها به ویژه در شرایط حساس کنونی کشور بوده و نقشی تعیین کننده در سرنوشت و تعالی کشور خواهند داشت و روز دانشجو فرصتی مغتنم است برای تاکید بر رسالت بزرگی که این نسل آگاه و تحصیلکرده در راه رسیدن به اهداف متعالی انقلاب و نظام اسلامی دارند.

اینجانب به نوبه خود بار دیگر این روز بزرگ را به تمامی دانشجویان و دانشگاهیان به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور تبریک عرض می کنم.

امید که دانشجویان این کشور در راستای تحقق اهداف متعالی کشور گام برداشته و با پیشرفت در عرصه‌های علمی و کارافرینی بستر‌های توسعه علمی و اقتصادی را به ارمغان آورند.

انتهای پیام/

برچسب ها: پیام نور ، روز دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار