رئیس اتاق اصناف کرمانشاه از تعامل و همکاری بازاریان و اصناف به جهت رعایت تعطیلی‌های اخیر در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تقدیر و تشکر کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رضا ساسانی رئیس اتاق اصناف کرمانشاه از تعامل و همکاری بازاریان و اصناف به جهت رعایت تعطیلی‌های اخیر در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تقدیر و تشکر کرد و گفت : نقش آفرینی‌های جامعه‌ی بزرگ اصناف در تمام برهه‌های زمانی ازآغاز روند شکل گیری انقلاب و بعد از آن، در زمان‌های هشت سال دفاع مقدس، ایام سازندگی، تحریم‌های ظالمانه‌ی اقتصادی وحتی درشرایط سخت اقتصادی کنونی برکسی پوشیده نیست.

او گفت : در روز‌های پایانی پارسال، پدیده ویروس کرونا، تبعات اقتصادی بسیاری را از آن جمله کاهش درآمدها، عدم توانایی در پرداخت اقساط و اجاره بها، افزایش هزینه‌های تولید و توزیع و ... برای این قشر زحمتکش و پرتلاش به بار آورد.

او افزود: با این حال با توجه به شرایط کنونی که پای جان هموطنان ما در میان است و دولت و ملت به حمایت و همکاری اصناف و بازاریان، نیازدارند، شاهدیم که اصناف کوتاهی نکرده و با تعامل و همکاری‌های ارزشمند خود، ضرر و زیان‌های تعطیلی واحد‌های صنفی را به جان خریده، به یاری هموطنان شان شتافته و با نظام سلامت کشور برای کنترل این بیماری همراهی دلسوزانه داشته اند.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه افزود: در همین راستا اینجانب مراتب قدردانی و تشکر خود را از یکایک کسبه خدمتگزارکرمانشاه ابراز داشته و از خداوند متعال سلامتی، موفقیت و سرافرازی را برایشان آرزومندم. قطعا دولت و مجلس باید برای جبران خسارت‌های وارده در شرایط رکود اقتصادی و تأمین معیشت این قشر زحمتکش تسهیلاتی بیاندیشند، ضمن اینکه به آن‌ها اطمینان می‌دهیم که ما به عنوان نمایندگان اصناف پیگیر مطالبات آن‌ها بوده و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و معضلات گریبانگیر اصناف به کار خواهیم گرفت.

او گفت: از اینکه خادم و خدمتگذار اصناف و بازار هستم خداوند متعال را شاکرم، از هیات رئیسه اتاق اصناف اتحادیه‌های صنفی بازرسی اصناف نهایت تقدیر وتشکر کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.