رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دالاهو از دستگیری دو اکیپ شکارچی متخلف به همراه کشف و ضبط لاشه یک رأس بز وحشی و یک قطعه کبک از آنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ اصغر آغاز رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دالاهو گفت : در پی پایش مناطق تحت مدیریت شهرستان دالاهو، رئیس اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان از کشف و ضبط لاشه یک رأس بز وحشی، یک قطعه کبک و ادوات شکار از دو اکیپ شکارچی متخلف خبر داد.

او گفت : در این پایش که شامگاه روز سه شنبه مورخ ۹۹/۸/۱۱ در ارتفاعات چشمه اسکندر ریجاب با همراهی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه انجام شد، از شکارچیان متخلف ۴ قبضه اسلحه ساچمه زنی، تعدادی فشنگ و لاشه یک رأس بز وحشی و یک قطعه کبک کشف و ضبط شد.

آغاز از تشکیل پرونده تخلف زیست محیطی برای این افراد و معرفی آنان جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی خبر داد.

این مقام مسئول از عموم مردم طبیعت دوست دالاهو گفت: در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی مراتب را با شماره تلفن ۰۸۳۴۲۲۲۲۲۲۹ در میان بگذارند.

اسلام آبادغرب از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان پاک است

تاکنون گزارش یا مورد مشکوکی از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در اسلام آبادغرب مشاهده و یا گزارش نشده است.

شاهرخ سبزی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسلام آبادغرب گفت: در پی پایش‌های مناطق تحت مدیریت شهرستان اسلام آبادغرب با همکاری محیط بانان و پرسنل دامپزشکی شهرستان، بویژه دریاچه سد شیان، سراب گاوروانی و رودخانه منصوری مبنی بر مشاهده آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، خوشبختانه تاکنون هیچ موردی از این بیماری در شهرستان مشاهده و یا گزارش نشده است.

او افزود: در این پایش که بدنبال مشاهده بیماری مذکور در میان پرندگان در تعدادی از استان‌های دیگر رخ داده بود، خوشبختانه تاکنون موردی از این بیماری در شهرستان مشاهده و یا گزارش داده نشده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست اسلام آبادغرب از عموم مردم طبیعت دوست شهرستان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه لاشه پرندگان مراتب را با شماره تلفن ۰۸۳۴۵۲۴۳۰۱۷ در میان بگذارند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.