سرمربی تیم فوتبال اورتون معتقد است تیم ملی فوتبال انگلیس خوش شانس است که می‌تواند از جردن پیکفورد و نیک پوپ درون دروازه‌اش استفاده کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  و به نقل از سایت fourfourtwo، کارلو آنجلوتی سرمربی تیم فوتبال اورتون گفته است، گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس خوش شانس است که می‌تواند از جردن پیکفورد بازیکن اورتون و نیک پوپ بازیکن برنلی به عنوان دروازه بان در تیمش استفاده کند.

۲ تیم اورتون و برنلی در شرایطی به مصاف یکدیگر رفتند که سرمربی تیم ملی انگلیس این بازی را از نزدیک تماشا می‌کرد و شاهد عملکرد خوب دروازه بان ۲ تیم بود.

پیکفورد در این دیدار موفق شد توپ کریس وود مهاجم برنلی را در موقعیت تک به تک مهار کند و در طرف مقابل "پوپ" نیز شوت خامس رودریگز را از گوشه دروازه بیرون کشید و همچنین به سیگوردسون مهاجم اورتون اجازه گلزنی نداد.

پیکفورد ماه گذشته با چند اشتباه پیاپی نیمکت نشین شد، اما آنجلوتی باردیگر به او اعتماد کرده است و اعتقاد دارد او در حال حاضر بهترین دروازه بان انگلیس است.

آنجلوتی در مورد پیکفورد گفت: جردن در این بازی واقعا خوب عمل کرد، او ۲ یا ۳ مهار عالی توپ داشت. پیکفورد این روز‌ها شرایط خوبی پیدا کرده است و مطمئنم با اعتماد به نفسی که به دست آورده است در ادامه نیز عملکرد بهتری از خود نشان خواهد داد.

او در مورد پوپ، دروازه بان برنلی گفت: ما می‌توانستیم در این دیدار پیروز باشیم، اما پوپ این اجازه را به ما نداد و به نظر من او یک ذخیره عالی برای تیم ملی انگلیس خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار