دبیر وبینار ارتوپد گفت: امسال کنگره مشترک ارتوپدی سه دانشگاه  علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی به صورت وبینار برگزار می کند.

 محمد علی اخوت پور دبیر وبینار ارتوپد درگفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، امسال کنگره مشترک ارتوپدی سه دانشگاه  علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی به صورت وبینار برگزار می کند. احتمالا بزرگترین گردهمایی وبیناری در این سطح تاکنون خواهد بود چرا که امسال با توجه به شرایط کرونا و نبودن کنگره‌های حضوری  مانند سال های گذشته باعث شد به شکل گسترده تر و با حضور مهمانان خارجی برگزار شود.

او درباره  رویداد های این وبینار گفت:  برنامه وبینار امسال شامل مجموعه‌ای از لکچر‌ها و پانل‌ها در ده بخش تنظیم شده که شامل دست، اطفال، شانه، هیپ، مچ پا، زانو، ستون فقرات، تروما، تومور و پزشکی قانونی است.

اخوت پور با اشاره به زمان برگزاری وبینار بیان کرد:  این وبینار از شنبه ١٥ آذر هر شب از ساعت ٧:٣٠ تا ١١ (١٩:٣٠ تا ٢٣) به مدت ٥ شب (تا چهارشنبه شب که اختتامیه است) ادامه خواهد داشت  که در شب اول مدیران سه دانشگاه سخنرانی خواهند کرد و سعی شده موضوعات کاربردی‌تر بحث شود.

دبیر وبینار گفت: تعداد شرکت کنندگان در هر جلسه ۴۰۰ نفر است و در پایان از بهترین مقاله، بهترین ارتوپد و بهترین استادان تقدیر به عمل بیاید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار