تمام امکانات و نیرو‌ها در حوزه خدمات‌شهری مناطق پنج‌گانه شهرداری کرمان، برای جلوگیری از بروز آب‌گرفتگی در بارندگی‌های پیشِ رو، در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رامین امیرمداح، سرپرست معاونت خدمات‌شهری شهرداری کرمان امروز در نشستی با معاونان خدمات‌شهری مناطق پنج‌گانه شهرداری که برای هماهنگی و آماده‌سازی کامل تجهیزات و نیرو‌ها در بارندگی‌های پیشِ رو برگزار شد، گقت: تمام تجهیزات، امکانات و نیرو‌ها در حوزه خدمات‌شهری، در حالت آماده‌باش هستند و تلاش داریم در بارندگی‌های روز‌های آینده، مشکل اساسی به‌وجود نیاید.

او افزود: در تلاش هستیم با استقرار تجهیزات و امکانات در نقاط حساس سطح شهر، از آب‌گرفتگی احتمالی معابر جلوگیری کنیم.

امیرمداح تصریح کرد: لوله‌گذاری‌های اخیر، کمک بزرگی به جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی کرده که باید هرچه سریع‌تر تکمیل شود.

او بیان داشت: نقاط بحرانی سطح شهر در زمان بارندگی، شناسایی شده و در حال اصلاح و رفع مشکلات این نواحی هستیم.

امیرمداح از معاونان خدمات‌شهری مناطق پنج‌گانه و مدیران حوزه خدمات‌شهری شهرداری خواست: در شرایط حساس بارندگی با هماهنگی و برنامه‌ریزی و با تمام توان و تجهیزات، به نحو احسن به همشهریان خدمت‌رسانی کنند.

سرپرست معاونت خدمات‌شهری شهرداری کرمان در خصوص اقداماتی که نیرو‌های خدمات‌شهری شهرداری کرمان برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر سطح شهر انجام داده‌اند، گفت: تمام همکاران ما در معاونت‌های خدمات‌شهری مناطق پنج‌گانه شهرداری طی روز‌های اخیر، اقداماتی از جمله پاک‌سازی و لایروبی کانال‌ها و جوی‌ها برای هدایت آب‌های سطحی به‌صورت مستمر انجام داده‌اند.

امیرمداح تصریح کرد: علاوه بر خرید پمپ‌های ثابت، پمپ‌های سیار و تانکر‌ها نیز آماده‌اند و معاونت‌های خدمات‌شهری مناطق پنج‌گانه شهرداری کرمان آمادگی کامل برای مواجهه با بارندگی دارند.

او افزود: توصیه ما شهروندان، پرهیز از رها سازی زباله در معابر و کانال‌ها برای جلوگیری از انسداد کانال‌ها و ایجاد مشکل در دفع آب‌های سطحی و تسهیل فرآیند‌های اجرایی مقابله به آبگرفتگی در زمان بارندگی است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار