مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از ایجاد ۱۷۱ طرح اشتغالزایی از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان فهرج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در سفر به فهرج در دیدار با باقری زاده فرماندار این شهرستان، اشتغال و توانمندسازی مددجویان را یکی از اولویت‌های مهم این نهاد دانست و گفت: کمیته امداد با ایجاد اشتغال برای خانوار‌های تحت حمایت به دنبال این است که این خانواده‌ها به یک درآمد پایداری برسند و بتوانند روی پای خود بایستند.

او افزود: کمیته امداد در اجرای مشاغل خرد و کوچک جزو موفق‌ترین دستگاه‌ها بوده است.

صادقی به محرومیت‌ها و نبود برخی زیرساخت‌ها در بخش نگین کویر فهرج اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به وجود محرومیت‌ها، کمیته امداد در خیلی از شاخص‌ها در این بخش جلو است.

صادقی سهمیه اشتغال اختصاص داده ‌شده به کمیته امداد شهرستان فهرج طی امسال را ۳۸۸ طرح اشتغالزایی اعلام کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۷۱ طرح اشتغالزا در این شهرستان ایجاد شده است.

او به بحث مسکن مددجویان نیز اشاره کرد و افزود: اگر زمین رایگان در اختیار کمیته امداد قرار گیرد این نهاد آمادگی دارد برای مددجویان فاقد مسکن خانه احداث کند.

امیر باقری زاده، فرماندار شهرستان فهرج نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از خدمات خوب و ارزشمند کمیته امداد در حوزه اشتغال و مسکن مددجویان از آمادگی فرمانداری این شهرستان برای همکاری با این نهاد در زمینه‌های مختلف خبر داد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار