رئیس کل بنیاد مسکن کشور گفت: خسارت‌های وارده به واحد‌های مسکونی و وسایل مردم آسیب دیده از سیل اخیر در خوزستان برآورد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا تابش رئیس کل بنیاد مسکن کشور در سفر خود به خوزستان با اشاره به بررسی میزان خسارت های وارده به واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل اخیر گفت: برآورد تقریبی میزان خسارت وارد شده به وسایل مردم و خانه‌هایی که نیاز به تعمیر دارند، پس از جمع بندی با حضور استاندار و دیگر مسئولان به اطلاع وزیر کشور و سازمان برنامه و بودجه ابلاغ خواهد شد.

او افزود: در اولین جلسه هیئت دولت مشکل خسارت‌های وارد شده به ساکنان مناطق سیل‌زده مطرح و پس از تصویب برآورد اولیه، اعتبار لازم تعیین و به مردم پرداخت خواهد شد.

تابش بیان داشت: وضعیت آسیب‌های وارده به حدی است که کمک بلاعوض خسارت‌ها به وسایل منازل آسیب دیده را جبران نمی کند و لازم است سقف تسهیلات افزایش یابد.

رئیس کل بنیاد مسکن کشور در پایان تصریح کرد: تشکیل پرونده برای پرداخت خسارت‌های سیل از هفته آینده شروع خواهد شد و طبق برآورد اولیه ۳۰ هزار واحد مسکونی در خوزستان بر اثر سیل آسیب دیده اند که ممکن است این میزان در بررسی نهایی افزایش یابد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.