نسخه نویسی الکترونیک به صورت آزمایشی از سوی همکاران پزشک خانواده در مازندران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رسول ظفرمند مدیرکل بیمه سلامت مازندران با بیان اینکه برای نسخه نویسی الکترونیک اقدامات خوبی در استان انجام شده است، گفت: در ادامه این طرح، نسخه نویسی الکترونیک به صورت آزمایشی از سوی همکاران پزشک خانواده آغاز شد.

او افزود: پس از اجرای این طرح در استان و بروز برخی مشکلات در نسخه نویسی الکترونیک به دلیل تعدد سامانه‌ها، این مشکلات با همکاری و تعامل خوب بیمه سلامت، دانشگاه‌های علوم پزشکی و معاونت‌های بهداشتی استان همچنین انجمن پزشکان خانواده برطرف شده است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل بیمه سلامت مازندران ادامه داد: نسخه نویسی به صورت الکترونیک در مازندران علاوه بر نسخه نویسی الکترونیک از سوی پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص، به صورت آزمایشی نیز از سوی همکاران پزشک خانواده از روز‌های گذشته آغاز شده است.

او گفت: نسخه نویسی الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصد در همه شهرستان‌های مازندران به زودی و تا هفته‌های آینده تحقق پیدا می‌کند.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران افزود: طرح در حال احداث ساختمان اداری اداره بیمه سلامت شهرستان فریدونکنار از سال ۹۷ کلنگ‌زنی و مراحل ساخت آن آغاز شده است، در شروع کار با مشکلاتی مواجه شد که با پیگیری‌های انجام شده برطرف شده و اکنون پیشرفت فیزیکی قابل قبولی دارد.

ظفرمند گفت: با تغییرات انجام شده در پیمانکار طرح، امیدواریم این ساختمان با سرعت و کیفیت مطلوب ادامه پیدا کرده و در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.